V-Ray 6 pro SketchUp
CPU, GPU & Hybridní renderováníV-Ray přichází se dvěma účinnými renderovacími jádry. Můžete si zvolit mezi super rychlým GPU a CPU nebo hybridním renderováním podle toho, které nejlépe vyhovuje požadavkům Vašich projektů.
Chytré 3D položky
Integrovaná knihovna položek Chaos Cosmos Vám umožňuje vyhledávat a přidávat hotové modely, materiály a HDRI oblohu k Vašim scénám přímo z panelu nástrojů V-Ray. Cosmos položky mají automatické LoDs, přesné měřítko a můžou být použity také pro 3ds Max, Rhino a Revit.
Renderování v reálném čase
Vizualizujte Vaše návrhy v průběhu práce v reálném čase s V-Ray Vision. Otáčejte modelem, nanášejte materiály, nastavte světla a snímání - to vše v živém zobrazení Vaší scény v reálném čase. Svůj návrh pozvedněte na vyšší úroveň pomocí Chaos Vantage Live Link a prozkoumejte i nejkomplexnější scény v čirém ray-traced renderingu v reálném čase.
Odstraňovač šumů
Odstraňuje šumy a výrazně zkracuje renderovací časy. Využijte V-Ray odstraňovač šumů pro každý prvek v post produkci. NVIDIA AI odstraňovače šumů a Intel Open Image Denoise přináší okamžitou odezvu ve V-Ray IPR.
Interaktivní rendering
Renderujte interaktivně v průběhu navrhování. Dolaďte světla a materiály a hned si prohlédněte výsledek. Prohlížejte výsledky renderování přímo v náhledovém okně SketchUp.
Rekapitulace renderingu
Zastavte renderování v jeho průběhu a pokračujte tam, kde jste přestali, bez nutnosti začínat zase od začátku.
Renderování na Chaos cloudu
Renderujte na cloudu jediným kliknutím.
V-Ray Swarm
Účinný a škálovatelný systém pro distribuci renderingu, který je jednoduchý a rychlý. Získejte extra zrychlení s V-Ray Render Nody.
Enscape kompatibilita
Přenese Vaše scény v reálném čase z Enscapu a povýší je na nejvyšší úroveň fotorealizmu. V-Ray podporuje Enscape materiály, klíčová slova k materiálům, světelné zdroje a kompatibilní položky.
Uživatelské prostředí
Chytrý editor položekTvořte, upravujte a spravujte všechny své položky včetně světel, materiálů, textur, geometrie a renderovacích prvků na jednom místě. Všechny položky jsou strukturovány v intuitivní struktuře složek.
Správce souborů
Spravujte všechny své soubory se scénami na jednom místě. Nastavení cest k souborům, vytváření archivu scén a přehledné seskupení položek jako jsou textury, IES soubory a proxy objekty.
Spolupráce na Chaos Cloudu
Stahování obrázků a panoramat na Chaos Cloudu přímo z VFB a spolupráce s kolegy a klienty.
V-Ray Color Picker (barevná pipeta)
Účinná barevná pipeta Vám umožňuje zvolit si přesně ty barvy, které potřebujete ve správném odstínu a sytosti. Poskytuje RGB barevné hodnoty a posuvník teploty v Kelvinech, která odpovídají každému barevnému slotu.
V-Ray Frame Buffer (náhledové okno)
Prohlédněte si historii renderování a dolaďte barvy, expozici, renderovací prvky a další přímo v náhledovém okně V-Ray.
Univerzální prohlížeč položek
Prohlédněte si materiály, světla, textury a renderovací prvky v jediném prohlížeči. Pozorujte, jak změna parametrů ovlivňuje vzhled položek ve specifickém nastavení.
Tagy položek
Využívání skupin položek v novém systému tagů ve správci položek pro lepší organizaci komplexních projektů.
Osvětlení
Light Gen (generátor osvětlení)Light Gen je novým nástrojem V-Ray, který vytváří náhledy Vaší SketchUp scény, ze kterých každá představuje jedinečný scénář osvětlení. Zvolte si svůj oblíbený vzhled a můžete renderovat.
Light mix (Světelný mix)
Přizpůsobte světla Vaší scény dokonce i po skončení renderingu. S Light mix po renderingu scény můžete interaktivně přizpůsobit jas a barvu světla bez nutnosti nového renderování.
Adaptivní osvětlení
Rychlejší, čistější a přesnější rendering scén, které obsahují množství světel nebo osvětlení prostředí na základě obrázku.
Globální iluminace
Renderujte fotorealistické pokoje a interiéry pomocí účinného a rychlého globálního osvětlení.
©Javier Weinstein
Přesná světla
Renderujte jakýkoliv typ přírodního, umělého nebo image-based osvětlení s širokou nabídkou vestavěných typů světel.
Slunce a obloha
Simulujte realistické denní osvětlení, východ nebo západ slunce nebo dokonce slunce skryté za horizontem v jakékoliv denní době a na libovolném místě. Podporuje SketchUp animaci slunce.
©LAB Visualización
Procedurální mraky
Přidejte na V-Ray oblohu procedurální mraky a animujte je s flexibilním a paměťově efektivnějším systémem.
Nástroje pro analýzu osvětlení
Nová světelná analýza renderovacích prvků zjednodušuje vizualizaci real-world hodnot iluminace (Lux) pro libovolnou scénu.
Finite dome light
Nastavte HDRI prostředí kolem svého modelu s větší přesností nového V-Ray Dome light osvětlení.
Snímání
Skutečné kameryPracujte jako fotograf s kontrolou expozice, doladěním bílé, hloubky pole a dalších hodnot.
©LAB Visualización
Virtuální realita
Renderujte VR-hotový obsah populárního prohlížeče virtuální reality s pomocí VR kamery ve Stereo režimu.
Efekt interaktivních čoček
S okamžitým efektem přidávejte GPU akcelerované odrazy a procedurálně vytvářený prach a škrábance pro hlubší fotorealizmus. Čočkové efekty můžete doladit interaktivně v průběhu renderování.
©Anh Vu Nguyen
Automatická expozice a vyvážení bílé
Zachyťte pokaždé perfektní expozici - s novou automatickou expozicí a ovládáním snímání s automatickým vyvážením bílé je to snadné jako stisknout spoušť.
Nanášení shaderů
Mapy texturVytvářejte realistické a unikátní shadery s využitím map textur nebo s některou z vestavěných V-Ray procedurálních textur - Gradient, Temperature, Tri-Planar, atd.
Kovy
V-Ray materiály poskytují podporu pro PBR shadery s ovládáním kovových odlesků.
Randomizer
Pro vytvoření realisticky vypadajících materiálů jsme přidali nové nástroje pro náhodnou tvorbu textur a barev. VRayUVWRandomizer Vám umožní přidat k souřadnicím textur prvek náhodnosti a obsahuje Stochastic Tiling (náhodilé dláždění), které automaticky opravuje opakující se textury.
Potisk
Zobrazuje jedinečné materiály na objektech a vytváří efekty jako graffiti na zdi, značení na silnici nebo loga na produktech.
Chaos scans
Více než 2500 naskenovaných materiálů. Import a renderování přímo ve V-Ray.
Atmosférické a objemové efekty
Environmentální mlhaRychle přidává realistickou atmosférickou hloubku a opar a využívá skutečnou 3D mlhu s realistickým rozptylem světla.
Atmosférická perspektiva
Simuluje přirozený vzhled oblohy s realistickou atmosférickou hloubkou.
Objemové materiály
Realistický rozptyl světla v materiálech a průhlednost.
Management geometrie
Proxy geometriePřináší více detailů pro Váš projekt s paměťově nenáročnými proxy modely komplexních objektů jako je tráva, stromy a auta. Import a renderování V-Ray scén (.vrscene) jako reference z jiných aplikací jako 3ds Max, Rhino a Revit.
V-Ray importer scén
Importujte libovolné soubory .vrscene přímo jako SketchUp modely ve správné velikosti a se správným umístěním objektů, textur, světly a proxy referencemi.
Deformace
Rychle přidává detaily na povrch bez nutnosti modelování navíc s optimalizovanými V-Ray deformacemi. 2D režim pro deformace je skvělý pro architektonické materiály jako jsou cihly nebo kameny.
Tráva
Vytvářejte realistickou trávu, textilie nebo koberce s V-Ray Fur.
Příčné řezy a ořez
Rychle vytvářejte rendery řezů s V-Ray Clipper. Převeďte libovolný objekt na řez.
Rozptyl objektů
Rozptyl objektů a položek Chaos Cosmos pro vytváření detailních terénů s nízkými nároky na paměť. Využijte základní randomizaci parametrů jako hustota, velikost a orientace pro maximální realizmus.
V-Ray Enmesh
Renderování opakující se geometrie na povrchu objektů pro vytvoření komplexních forem geometrie - perfektní pro panely, ploty, textilie a další.
Renderovací prvky
Zvolte z množství unikátních renderovacích prvků (beauty, utility, matte passes), které Vám dají více kontroly nad kompozicí renderovaných obrázků.Cryptomatte renderovací prvky
Automaticky generuje a ukládá masky založené na objektech nebo materiálech. Je skvělý, pokud potřebujete přesně zvolit objekty v post-produkci.