V-Ray 6 pro Rhinoceros 3D

Enscape kompatibilita
Přeneste své scény renderované v reálném čase z Enscapu a povyšte je na nejvyšší úroveň fotorealismu. V-Ray podporuje materiály z Enscape, klíčová slova k materiálům, zdroje světla a kompatibilní položky.

Enscape kompatibilita ve V-Ray pro Rhino

CPU, GPU a hybridní renderování
V-Ray přináší dvě účinná renderovací jádra. Můžete si vybrat mezi super rychlým GPU a CPU nebo hybridním renderingem podle toho, co nejvíc vyhovuje potřebám a požadavkům Vašich projektů.

CPU, GPU a hybridní renderování ve V-Ray pro Rhino

Chytré 3D položky
Naše integrovaná knihovna položek, Chaos Cosmos, umožňuje vyhledávání a přidávání hotových objektů do renderů, materiálů a HDRI oblohy k Vaší scéně přímo z V-Ray panelu nástrojů.

Chytré 3D položky ve V-Ray pro Rhino

Rendering v reálném čase
V-Ray Vision umožní vytvářet a dolaďovat návrhy v reálném čase každému, kdo pracuje v Rhinu nebo Grasshopperu. Můžete objevovat náhledy Vaší scény v reálném čase, nastavit světla a kamery a nanášet materiály.
Alternativně můžete pozvednout Vaše návrhy na vyšší úroveň s využitím Chaos Vantage Live Link a objevit nejkomplexnější scény v čirém ray-tracingu v reálném čase.

Rendering v reálném čase ve V-Ray pro Rhino

Odstraňovač šumů
Odstraňuje šumy a výrazně zkracuje renderovací časy. S využitím V-Ray Denoiser odstraníte v postprodukci šumy na všech renderovacích prvcích. NVIDIA AI odstraňovač šumů a Intel Open Image Denoise přinese okamžitou zpětnou vazbu bez šumů ve V-Ray IPR.

Odstraňovač šumů ve V-Ray pro Rhino

Interaktivní rendering
Renderujte v průběhu navrhování. Okamžitě si prohlédněte výsledky doladění světel, materiálů a snímání. V Rhino náhledovém okně také okamžitě uvidíte Váš návrh očištěný od šumů.

Interaktivní rendering ve V-Ray pro Rhino

Rekapitulace renderingu
Zastavte rendering v jeho průběhu a znovu jej spusťte tam, kde skončil, bez nutnosti začít od začátku.

Rekapitulace renderingu ve V-Ray pro Rhino

Renderovací prvky
Renderujte jednotlivé hladiny pro umělecký efekt při úpravě obrázků.

Renderovací prvky ve V-Ray pro Rhino

V-Ray Swarm
Renderujte s maximální sílou s využitím nového jednoduchého a přizpůsobitelného distribučního renderingu.

V-Ray Swarm ve V-Ray pro Rhino

Animace
V-Ray pro Rhino umožňuje studie osvětlení, otáčení a animace přeletů rendrovanou scénou.

Animace ve V-Ray pro Rhino

Renderování linií
Aplikujte kontury pro celou scénu nebo jednotlivé shadery na jediné kliknutí. Intuitivně nastavte ovladače pro získání vytouženého vzhledu.

Renderování linií ve V-Ray pro Rhino

Renderování na Chaos Cloudu
Renderování na Cloudu na jediné kliknutí.

Renderování na Chaos Cloudu ve V-Ray pro Rhino

Renderování v náhledovém okně
Krycí vrstva náhledového okna Rhino. Je interaktivně renderována a pokud ve scéně uděláte změny, aktualizuje výsledky renderování.

Renderování v náhledovém okně ve V-Ray pro Rhino

V-Ray pro Grasshopper

Přímočaré pracovní postupy. Síla funkčnosti
Vizualizujte vevnitř prostředí, které používáte k modelování. Využijte systém nodů pro přizpůsobení V-Ray účinných funkcí v pěti skupinách nodů a jejich komponentů.

V-Ray pro Grasshopper

Zapomeňte na Baking
Renderujte generativní geometrii přímo v Grasshopperu. Pracujete bez přerušení a potřeby použít funkci Bake pro Vaše návrhy v Rhinu.

Zapomeňte na Baking ve V-Ray pro Rhino

Rendering v reálném čase
Přidejte Live Link komponenty a sledujte změny Vašeho designu v reálném čase. Spusťte Vision pro vizualizaci v reálném čase v průběhu modelování vevnitř Grasshoperu. Pošlete své nejkomplexnější projekty do Chaos Vantage pro náhled v reálném čase.

Real-time renderingve V-Ray pro Rhino

Cosmos uvnitř Grasshopperu
Přidejte 3D hotový obsah přímo do základu. Cosmos komponenty Vám umožní importovat a spravovat obrovský a stále se zvětšující počet položek 3D modelů, materiálů a HDR obrázků.

Chaos Cosmos ve V-Ray pro Rhino

Přizpůsobitelné materiály
Začněte se základním nastavením V-Ray materiálů a změňte je pomocí editoru položek. Alternativně můžete využít Vaše vlastní materiály z předešlých projektů nebo využít obrovskou knihovnu materiálů V-Ray.

Přizpůsobitelné materiály ve V-Ray pro Rhino

Přizpůsobitelné osvětlení
Využijte V-Ray světla a přizpůsobte je svým preferencím. Jednoduše vkládejte i velké množství zdrojů světla pro nalezení nejlepšího vzhledu Vašeho modelu.

Přizpůsobitelné osvětlení ve V-Ray pro Rhino

Animace
Vytvářejte, renderujte a exportujte sekvence animací přímo v Grasshopperu. Animujte pohyb slunce nebo kamery pomocí V-Ray Graph a Timeline komponentů.

Animace ve V-Ray pro Rhino

Světelné analýzy
Proveďte vyhodnocení intenzity osvětlení Vašeho projektu a vizualizujte výsledky ve Vašem renderu.

Světelné analýzy ve V-Ray pro Rhino

Rozptyl
Vytvářejte realisticky rozložené prostředí v Grasshopperu, které se zhmotní v Rhinu až po spuštění renderování.

Rozptyl ve V-Ray pro Rhino

Kamery
Využijte V-Ray prvky kamer pro simulaci fyzikálních nastavení kamer jako clona, rychlost závěrky a ISO. Využijte ortografické nebo stereo parametry kamer pro zlepšení Vaší práce.

Kamery ve V-Ray pro Rhino

Clipper
Renderujte příčné řezy a záběry přímo v Grasshopperu. Funkce se dá využít i pro renderování Boolean efektů.

Clipper ve V-Ray pro Rhino

Osvětlení

Generátor osvětlení
Objevte nejlepší osvětlení Vaší scény bez nutnosti manuálního nastavení. Automaticky generuje stovky verzí přirozeného osvětlení pro exteriér i interiér.

Generátor osvětlení ve V-Ray pro Rhino

Světelný mix
Jednoduše dolaďte jakýkoliv světelný zdroj ve Vaší scéně po ukončení renderování. Seskupte je, přizpůsobte jejich jas a barvu a vytvořte nejlepší zobrazení.

Světelný mix ve V-Ray pro Rhino

Instance světla
Světla mohou být souhrnně kontrolována jako jediné světlo v editoru položek.

Instance světla ve V-Ray pro Rhino

Globální iluminace
Renderujte realisticky místnosti a interiéry s účinnou a rychlou V-Ray globální iluminací.

Globální iluminace ve V-Ray pro Rhino

Přesná světla
Renderujte přirozené a umělé osvětlení se širokou škálou vestavěných typů osvětlení. Mód adaptivní světla Vám pomůže výrazně zvýšit rychlost renderování ve scénách s velkým množstvím světelných zdrojů.

Přesná světla ve V-Ray pro Rhino

Image based lighting
Osvětlete své scény s HDRI pro rychlejší rendering, čistější a přesnější image-based osvětlení. Využijte adaptivní kupolové osvětlení a zbavte se nutnosti nastavení Portal světel pro interiéry.

Image based lighting ve V-Ray pro Rhino

Finite kupolové osvětlení
Nastavte HDRI prostředí pro Váš model s vyšší přesností pomocí nového V-Ray kupolového osvětlení.

Finite kupolové osvětlení ve V-Ray pro Rhino

Slunce a obloha
Renderujte realistické denní osvětlení pro libovolný čas a místo. Vizualizujte úchvatné západy a východy slunce a zadejte polohu slunce pro maximální umělecký efekt.

Slunce a obloha ve V-Ray pro Rhino

Procedurální mraky
Přidejte procedurální mraky k Vaší V-Ray obloze a animujte je pomocí flexibilního systému nenáročného na paměť.

Procedurální mraky ve V-Ray pro Rhino

Nástroj pro světelnou analýzu
Tento nástroj jednoduše vizualizuje reálné světelné hodnoty Vaší scény.

Světelná analýza ve V-Ray pro Rhino

Uživatelské prostředí

Editor chytrých položek
Vytvářejte, upravujte a spravujte všechny své položky včetně světel, materiálů, textur, geometrie a renderovacích prvků na jednom místě. Všechny položky jsou uloženy do intuitivní struktury složek.

Editor chytrých položek ve V-Ray pro Rhino

Správce souborů
Spravujte všechny své soubory se scénami na jednom místě. Nastavte cesty k souborům, vytvářejte archivy scén a mějte přehled o položkách jako jsou textury, IES soubory a proxy objekty.
Správce souborů ve V-Ray pro Rhino

Spolupráce na Chaos Cloudu
Nahrávejte obrázky a panoramata na Chaos Cloud přímo z VFB a spolupracujte s kolegy a klienty.

Chaos Cloud ve V-Ray pro Rhino

Barevná pipeta
Účinná barevná pipeta, která poskytuje hodnoty barevného spektra RGB a posuvník odpovídajících teplot v Kelvinech, který Vám umožní ukládat a upravovat tepelné hodnoty pro každý barevný slot.

Barevná pipeta ve V-Ray pro Rhino

Vyrovnávací paměť
Kompletně přepracovaný Frame Buffer povýšen na intuitivní nástroj pro post-processing úkoly jako je korekce barev a kompozice.

Vyrovnávací paměť ve V-Ray pro Rhino

Přesné náhledy v náhledovém okně
Získejte aktuální náhled na materiály v Rhino náhledovém okně s vylepšenými odrazy, lomy světla, bump mappingem a dalšími.

Náhledy ve V-Ray pro Rhino

Zapněte skripty
Využijte RhinoScript a Python pro programování V-Ray, abyste z něj získali ještě víc - automatizaci managementu scény nebo přístup k parametrům, které se v uživatelském rozhraní nezobrazují.

Skripty ve V-Ray pro Rhino

Univerzální náhled položek
Náhled materiálů, světel, textur a renderovací elementy v jediném prohlížeči. Zjistěte, jak změny parametrů ovlivní vzhled položek ve specifických samostatných nastaveních.

Náhled položek ve V-Ray pro Rhino

Instancování textur
Zmapuje hromadně parametry materiálů se stejnou zdrojovou texturou pro zjednudušení struktury shaderu a správu.

Instancování textur ve V-Ray pro Rhino

Tagy položek
Seskupte položky s využitím nového systému tagů v editoru položek pro vylepšení organizace scény v komplexních projektech.

Tagy položek ve V-Ray pro Rhino

Snímání

Skutečné kamery
Pracujte jako fotograf s možností ovládat expozici, vyvážení bílé a hloubku pole.

Skutečné kamery ve V-Ray pro Rhino

Virtuální realita
Renderujte VR obsah pro populární brýle pro zobrazení virtuální reality.

Virtuální realita ve V-Ray pro Rhino

Efekt interaktivních čoček
S okamžitou účiností přidávejte GPU akcelerovanou záři, jas a procedurálně generovaný prach a škrábance pro přidání fotorealismu. Dolaďte čočkové efekty interaktivně v průběhu renderování.

Čočkový efekt ve V-Ray pro Rhino

Automatická expozice a vyvážení bílé
Zachyťte pokaždé dokonalou expozici. Nové ovladače snímání pro automatickou expozici a vyvážení bílé způsobí, že rendering je stejně snadný jak stisknutí spouště.

Automatická expozice ve V-Ray pro Rhino

Materiály a textury

Fyzikální materiály
Vytvářejte skvěle vypadající materiály, které působí zcela reálně.

Fyzikální materiály ve V-Ray pro Rhino

Procedurální textury
Tvorba textur NURBS modelů je jednoduchá s bohatou sadou procedurálních textur, které nevyžadují UV unwrapping.

Procedurální textury ve V-Ray pro Rhino

Podpora vlastních materiálů
Renderujte rozšířenou verzi Vašich Rhino materiálů bez jejich konverze na V-Ray shadery.

Vlastní materiály ve V-Ray pro Rhino

Kovové materiály
V-Ray materiály přidávají podporu pro kovové odlesky pro větší kompatibilitu s PBR materiály z aplikací jako Substance Designer.

Kovové materiály ve V-Ray pro Rhino

Vrstvené materiály
Přidání reflektivního nátěru k Vašemu materiálu pro dosažení efektů jako lazurované dřevo nebo kovový nátěr.

Vrstvené materiály ve V-Ray pro Rhino

Lesklé materiály
Vytváří realistické měkké textilie jako zamat, hedvábí nebo satén.

Lesklé materiály ve V-Ray pro Rhino

Randomizer
S novou možností UVW umístění nahodilým způsobem je možné vytvářet náhodné souřadnice textur pro narušení opakujících se vzorů a dosažení realisticky vypadajících materiálů.

Randomizer ve V-Ray pro Rhino

Vliv počasí a špína
Rychle přidá špínu a řídí míru ušpinění stejně jako její umístění na povrchu Vašeho návrhu. Přidá nebo vynechá objekty pro maximální přesnost.

Špína ve V-Ray pro Rhino

Potisk
Projektuje jedinečné materiály na objekty libovolného tvaru a vytváří efekty jako graffiti na zdi, značení na silnici nebo loga na produktech.

Potisk ve V-Ray pro Rhino

Odstup textury
Vytváří různorodé efekty pomocí nastavení realistického vztahu mezi prvky v kompozici na základě jejich vzdálenosti (např. tráva a štěrk u chodníku).

Odstup textury ve V-Ray pro Rhino

Atmosférické a objemové efekty

Mlha
Dejte svým scénám hloubku s novými realistickými 3D efekty pro mlhu a rozptyl světla.

Mlha ve V-Ray pro Rhino

Atmosférická perspektiva
Přidejte hloubku k Vašim návrhům s realistickými atmosférickými efekty.

Atmosférická perspektiva ve V-Ray pro Rhino

Objemové materiály
Realistický lom světla a průsvitnost.

Objemové materiály ve V-Ray pro Rhino

Management geometrie

Proxy objekty
Přidává vysoce detailní a komplexní objekty jako tráva, stromy nebo auta v podobě paměťově úsporných proxy objektů. Jednoduše přidejte předanimované 3D objekty s animovanými V-Ray proxy.

Proxy objekty ve V-Ray pro Rhino

Náhled proxy
Kontrolujte vzhled V-Ray proxy objektů v náhledovém okně Rhino. Vyberte si z Whole mesh, Bounding box, Point, Custom preview a nového low poly proxy náhledového módu.

Náhled proxy ve V-Ray pro Rhino

Deformace
Rychle nanášejte povrchové detaily na jednotlivé objekty nebo celé skupiny ve Vašich scénách. Vytvářejte materiály jako cihly nebo kameny bez nutnosti extra modelování.

Deformace ve V-Ray pro Rhino

Tráva a srst
Vytvářejte realisticky vypadající trávu, textilie nebo koberce pomocí V-Ray Fur.

Tráva a srst ve V-Ray pro Rhino

Řezy
Renderujte příčné řezy, detaily nebo záběry s V-Ray Clipper.

Řezy ve V-Ray pro Rhino

Rozptyl objektů
Rozptylte objekty a Chaos Cosmos položky pro vytvoření detailního terénu s nízkými nároky na paměť. Využijte základní parametry nahodilosti jako hustota, velikost a orientace pro maximální realističnost.

Rozptyl objektů ve V-Ray pro Rhino

V-Ray Enmesh
Renderujte opakující se geometrii na povrchu objektů pro vytvoření komplexních geometrických forem - perfektní pro panely, ploty, textilie a další.

V-Ray Enmesh ve V-Ray pro Rhino

Import a export V-Ray scén
Import a renderování V-Ray scén z jiných aplikací jako je 3ds Max, Revit a SketchUp nebo sdílení kompletních souborů připravených pro renderování ve V-Ray pro Rhino.

Import a export V-Ray scén ve V-Ray pro Rhino

Tue Jun 25, 2024 11:31:49
CAD Zone Články Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi SketchUp

VRay.CADzone.cz