V-Ray 6 pro Rhinoceros 3D
Enscape kompatibilitaPřeneste své scény renderované v reálném čase z Enscapu a povyšte je na nejvyšší úroveň fotorealismu. V-Ray podporuje materiály z Enscape, klíčová slova k materiálům, zdroje světla a kompatibilní položky.
CPU, GPU a hybridní renderování
V-Ray přináší dvě účinná renderovací jádra. Můžete si vybrat mezi super rychlým GPU a CPU nebo hybridním renderingem podle toho, co nejvíc vyhovuje potřebám a požadavkům Vašich projektů.
Chytré 3D položky
Naše integrovaná knihovna položek, Chaos Cosmos, umožňuje vyhledávání a přidávání hotových objektů do renderů, materiálů a HDRI oblohy k Vaší scéně přímo z V-Ray panelu nástrojů.
Rendering v reálném čase
V-Ray Vision umožní vytvářet a dolaďovat návrhy v reálném čase každému, kdo pracuje v Rhinu nebo Grasshopperu. Můžete objevovat náhledy Vaší scény v reálném čase, nastavit světla a kamery a nanášet materiály.
Alternativně můžete pozvednout Vaše návrhy na vyšší úroveň s využitím Chaos Vantage Live Link a objevit nejkomplexnější scény v čirém ray-tracingu v reálném čase.
Odstraňovač šumů
Odstraňuje šumy a výrazně zkracuje renderovací časy. S využitím V-Ray Denoiser odstraníte v postprodukci šumy na všech renderovacích prvcích. NVIDIA AI odstraňovač šumů a Intel Open Image Denoise přinese okamžitou zpětnou vazbu bez šumů ve V-Ray IPR.
Interaktivní rendering
Renderujte v průběhu navrhování. Okamžitě si prohlédněte výsledky doladění světel, materiálů a snímání. V Rhino náhledovém okně také okamžitě uvidíte Váš návrh očištěný od šumů.
Rekapitulace renderingu
Zastavte rendering v jeho průběhu a znovu jej spusťte tam, kde skončil, bez nutnosti začít od začátku.
Renderovací prvky
Renderujte jednotlivé hladiny pro umělecký efekt při úpravě obrázků.
V-Ray Swarm
Renderujte s maximální sílou s využitím nového jednoduchého a přizpůsobitelného distribučního renderingu.
Animace
V-Ray pro Rhino umožňuje studie osvětlení, otáčení a animace přeletů rendrovanou scénou.
Renderování linií
Aplikujte kontury pro celou scénu nebo jednotlivé shadery na jediné kliknutí. Intuitivně nastavte ovladače pro získání vytouženého vzhledu.
Renderování na Chaos Cloudu
Renderování na Cloudu na jediné kliknutí.
Renderování v náhledovém okně
Krycí vrstva náhledového okna Rhino. Je interaktivně renderována a pokud ve scéně uděláte změny, aktualizuje výsledky renderování.
V-Ray pro Grasshopper
Přímočaré pracovní postupy. Síla funkčnostiVizualizujte vevnitř prostředí, které používáte k modelování. Využijte systém nodů pro přizpůsobení V-Ray účinných funkcí v pěti skupinách nodů a jejich komponentů.
Zapomeňte na Baking
Renderujte generativní geometrii přímo v Grasshopperu. Pracujete bez přerušení a potřeby použít funkci Bake pro Vaše návrhy v Rhinu.
Rendering v reálném čase
Přidejte Live Link komponenty a sledujte změny Vašeho designu v reálném čase. Spusťte Vision pro vizualizaci v reálném čase v průběhu modelování vevnitř Grasshoperu. Pošlete své nejkomplexnější projekty do Chaos Vantage pro náhled v reálném čase.
Cosmos uvnitř Grasshopperu
Přidejte 3D hotový obsah přímo do základu. Cosmos komponenty Vám umožní importovat a spravovat obrovský a stále se zvětšující počet položek 3D modelů, materiálů a HDR obrázků.
Přizpůsobitelné materiály
Začněte se základním nastavením V-Ray materiálů a změňte je pomocí editoru položek. Alternativně můžete využít Vaše vlastní materiály z předešlých projektů nebo využít obrovskou knihovnu materiálů V-Ray.
Přizpůsobitelné osvětlení
Využijte V-Ray světla a přizpůsobte je svým preferencím. Jednoduše vkládejte i velké množství zdrojů světla pro nalezení nejlepšího vzhledu Vašeho modelu.
Animace
Vytvářejte, renderujte a exportujte sekvence animací přímo v Grasshopperu. Animujte pohyb slunce nebo kamery pomocí V-Ray Graph a Timeline komponentů.
Světelné analýzy
Proveďte vyhodnocení intenzity osvětlení Vašeho projektu a vizualizujte výsledky ve Vašem renderu.
Rozptyl
Vytvářejte realisticky rozložené prostředí v Grasshopperu, které se zhmotní v Rhinu až po spuštění renderování.
Kamery
Využijte V-Ray prvky kamer pro simulaci fyzikálních nastavení kamer jako clona, rychlost závěrky a ISO. Využijte ortografické nebo stereo parametry kamer pro zlepšení Vaší práce.
Clipper
Renderujte příčné řezy a záběry přímo v Grasshopperu. Funkce se dá využít i pro renderování Boolean efektů.
Osvětlení
Generátor osvětleníObjevte nejlepší osvětlení Vaší scény bez nutnosti manuálního nastavení. Automaticky generuje stovky verzí přirozeného osvětlení pro exteriér i interiér.
Světelný mix
Jednoduše dolaďte jakýkoliv světelný zdroj ve Vaší scéně po ukončení renderování. Seskupte je, přizpůsobte jejich jas a barvu a vytvořte nejlepší zobrazení.
Instance světla
Světla mohou být souhrnně kontrolována jako jediné světlo v editoru položek.
Globální iluminace
Renderujte realisticky místnosti a interiéry s účinnou a rychlou V-Ray globální iluminací.
Přesná světla
Renderujte přirozené a umělé osvětlení se širokou škálou vestavěných typů osvětlení. Mód adaptivní světla Vám pomůže výrazně zvýšit rychlost renderování ve scénách s velkým množstvím světelných zdrojů.
Image based lighting
Osvětlete své scény s HDRI pro rychlejší rendering, čistější a přesnější image-based osvětlení. Využijte adaptivní kupolové osvětlení a zbavte se nutnosti nastavení Portal světel pro interiéry.
Finite kupolové osvětlení
Nastavte HDRI prostředí pro Váš model s vyšší přesností pomocí nového V-Ray kupolového osvětlení.
Slunce a obloha
Renderujte realistické denní osvětlení pro libovolný čas a místo. Vizualizujte úchvatné západy a východy slunce a zadejte polohu slunce pro maximální umělecký efekt.
Procedurální mraky
Přidejte procedurální mraky k Vaší V-Ray obloze a animujte je pomocí flexibilního systému nenáročného na paměť.
Nástroj pro světelnou analýzu
Tento nástroj jednoduše vizualizuje reálné světelné hodnoty Vaší scény.
Uživatelské prostředí
Editor chytrých položekVytvářejte, upravujte a spravujte všechny své položky včetně světel, materiálů, textur, geometrie a renderovacích prvků na jednom místě. Všechny položky jsou uloženy do intuitivní struktury složek.
Správce souborů
Spravujte všechny své soubory se scénami na jednom místě. Nastavte cesty k souborům, vytvářejte archivy scén a mějte přehled o položkách jako jsou textury, IES soubory a proxy objekty.
Spolupráce na Chaos Cloudu
Nahrávejte obrázky a panoramata na Chaos Cloud přímo z VFB a spolupracujte s kolegy a klienty.
Barevná pipeta
Účinná barevná pipeta, která poskytuje hodnoty barevného spektra RGB a posuvník odpovídajících teplot v Kelvinech, který Vám umožní ukládat a upravovat tepelné hodnoty pro každý barevný slot.
Vyrovnávací paměť
Kompletně přepracovaný Frame Buffer povýšen na intuitivní nástroj pro post-processing úkoly jako je korekce barev a kompozice.
Přesné náhledy v náhledovém okně
Získejte aktuální náhled na materiály v Rhino náhledovém okně s vylepšenými odrazy, lomy světla, bump mappingem a dalšími.
Zapněte skripty
Využijte RhinoScript a Python pro programování V-Ray, abyste z něj získali ještě víc - automatizaci managementu scény nebo přístup k parametrům, které se v uživatelském rozhraní nezobrazují.
Univerzální náhled položek
Náhled materiálů, světel, textur a renderovací elementy v jediném prohlížeči. Zjistěte, jak změny parametrů ovlivní vzhled položek ve specifických samostatných nastaveních.
Instancování textur
Zmapuje hromadně parametry materiálů se stejnou zdrojovou texturou pro zjednudušení struktury shaderu a správu.
Tagy položek
Seskupte položky s využitím nového systému tagů v editoru položek pro vylepšení organizace scény v komplexních projektech.
Snímání
Skutečné kameryPracujte jako fotograf s možností ovládat expozici, vyvážení bílé a hloubku pole.
Virtuální realita
Renderujte VR obsah pro populární brýle pro zobrazení virtuální reality.
Efekt interaktivních čoček
S okamžitou účiností přidávejte GPU akcelerovanou záři, jas a procedurálně generovaný prach a škrábance pro přidání fotorealismu. Dolaďte čočkové efekty interaktivně v průběhu renderování.
Automatická expozice a vyvážení bílé
Zachyťte pokaždé dokonalou expozici. Nové ovladače snímání pro automatickou expozici a vyvážení bílé způsobí, že rendering je stejně snadný jak stisknutí spouště.
Materiály a textury
Fyzikální materiályVytvářejte skvěle vypadající materiály, které působí zcela reálně.
Procedurální textury
Tvorba textur NURBS modelů je jednoduchá s bohatou sadou procedurálních textur, které nevyžadují UV unwrapping.
Podpora vlastních materiálů
Renderujte rozšířenou verzi Vašich Rhino materiálů bez jejich konverze na V-Ray shadery.
Kovové materiály
V-Ray materiály přidávají podporu pro kovové odlesky pro větší kompatibilitu s PBR materiály z aplikací jako Substance Designer.
Vrstvené materiály
Přidání reflektivního nátěru k Vašemu materiálu pro dosažení efektů jako lazurované dřevo nebo kovový nátěr.
Lesklé materiály
Vytváří realistické měkké textilie jako zamat, hedvábí nebo satén.
Randomizer
S novou možností UVW umístění nahodilým způsobem je možné vytvářet náhodné souřadnice textur pro narušení opakujících se vzorů a dosažení realisticky vypadajících materiálů.
Vliv počasí a špína
Rychle přidá špínu a řídí míru ušpinění stejně jako její umístění na povrchu Vašeho návrhu. Přidá nebo vynechá objekty pro maximální přesnost.
Potisk
Projektuje jedinečné materiály na objekty libovolného tvaru a vytváří efekty jako graffiti na zdi, značení na silnici nebo loga na produktech.
Odstup textury
Vytváří různorodé efekty pomocí nastavení realistického vztahu mezi prvky v kompozici na základě jejich vzdálenosti (např. tráva a štěrk u chodníku).
Atmosférické a objemové efekty
MlhaDejte svým scénám hloubku s novými realistickými 3D efekty pro mlhu a rozptyl světla.
Atmosférická perspektiva
Přidejte hloubku k Vašim návrhům s realistickými atmosférickými efekty.
Objemové materiály
Realistický lom světla a průsvitnost.
Management geometrie
Proxy objektyPřidává vysoce detailní a komplexní objekty jako tráva, stromy nebo auta v podobě paměťově úsporných proxy objektů. Jednoduše přidejte předanimované 3D objekty s animovanými V-Ray proxy.
Náhled proxy
Kontrolujte vzhled V-Ray proxy objektů v náhledovém okně Rhino. Vyberte si z Whole mesh, Bounding box, Point, Custom preview a nového low poly proxy náhledového módu.
Deformace
Rychle nanášejte povrchové detaily na jednotlivé objekty nebo celé skupiny ve Vašich scénách. Vytvářejte materiály jako cihly nebo kameny bez nutnosti extra modelování.
Tráva a srst
Vytvářejte realisticky vypadající trávu, textilie nebo koberce pomocí V-Ray Fur.
Řezy
Renderujte příčné řezy, detaily nebo záběry s V-Ray Clipper.
Rozptyl objektů
Rozptylte objekty a Chaos Cosmos položky pro vytvoření detailního terénu s nízkými nároky na paměť. Využijte základní parametry nahodilosti jako hustota, velikost a orientace pro maximální realističnost.
V-Ray Enmesh
Renderujte opakující se geometrii na povrchu objektů pro vytvoření komplexních geometrických forem - perfektní pro panely, ploty, textilie a další.
Import a export V-Ray scén
Import a renderování V-Ray scén z jiných aplikací jako je 3ds Max, Revit a SketchUp nebo sdílení kompletních souborů připravených pro renderování ve V-Ray pro Rhino.