V-Ray pro Rhinoceros 3D

RENDEROVÁNÍ


CPU, GPU a hybridní renderování
V-Ray využívá pro renderování sílu dvou procesorů. Můžete si sami zvolit grafický procesor, hlavní procesor nebo hybridní rendering podle toho, co nejlépe vyhovuje Vašim potřebám a požadavkům pro konkrétní projekt.

CPU, GPU a hybridní renderování ve V-Ray NEXT pro Rhino

Odstraňovač šumů
Odstraňuje šumy a výrazně zkracuje renderovací časy. S V-Ray odstraňovačem šumů můžete odstranit šum z každého elementu v post-produkci. A s NVIDIA AI odstraňovačem šumů V-Ray nepřetržite poskytuje zpětnou vazbu s menším množstvím šumu interaktivně v průběhu renderování.

Odstraňovač šumů ve V-Ray NEXT pro Rhino

Interaktivní renderování
Renderujte v průběhu navrhování. Mějte přehled o výsledku v momentě, kdy změníte osvětlení, materiál nebo snímání.

Interaktivní renderování ve V-Ray NEXT pro Rhino

Renderovací prvky
Renderuje scénu jako soubor samostatných vrstev, což umožňuje uživatelům větší kontrolu nad prací software.

Renderovací prvky ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Matus Nedecky

V-Ray Swarm je výkonný systém s možností škálování pro distribuovaný rendering.

V-Ray Swarm ve V-Ray NEXT pro Rhino

Animace
V-Ray pro Rhino umožňuje animace pro studie osvětlení, natočení a přelety s optimálním nastavením renderování.

Animace ve V-Ray NEXT pro Rhino

V-Ray pro Grasshopper
V-Ray pro Grasshopper je nyní rychlejší, jednodušší, s upraveným nastavováním světel a materiálů. Objekty Grasshopperu můžete renderovat přímo jako součást Rhino scény.

Grasshopper a V-Ray NEXT pro Rhino

Chaos Cloud
Renderujte na Cloudu pomocí jediného kliknutí myší.

Chaos Cloud

Automatické snímání a dávkové renderování
V-Ray Batch zjednodušuje renderování snímek stejného projektu nebo pohledů z vícero souborů v Rhině najednou.

Dávkové renderování ve V-Ray pro Rhino

Inteligentní scéna
Automaticky analyzuje Vaši scénu pro optimalizaci renderování, takže získáte nejlepší možnou kvalitu v nejkratším čase.

Inteligentní scéna ve V-Ray pro Rhino

Renderování v náhledovém okně
Jedná se o interaktivní renderování a pokud uděláte ve Vašem projektu změny, aktulizace se projeví na renderu v reálném čase.

Renderování v náhledovém okně ve V-Ray pro Rhino

OSVĚTLENÍ


Adaptivní osvětlení
Ve scénách s mnoha světly mód Adaptivní osvětlení Vám může pomoct zrychlit renderování až 7x.

Adaptivní osvětlení ve V-Ray NEXT pro Rhino

Stupně světla
Světla mohou být stupňovány a řízeny v editoru položek jako jediné světlo.

Stupně světla ve V-Ray NEXT pro Rhino

Globální osvětlení
Pokoje a interiéry je možné renderovat v realistické kvalitě díky rychlé a účinné funkci celkového osvětlení.

Globální osvětlení ve V-Ray  pro Rhino
© Gund Partnership

Přesné nasvětlení
Renderuje přirozené nebo umělé osvětlení za využití široké škály zabudovaných typů světel.

Přesné nasvětlení ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Federico Fernandez

Osvětlení prostředí
Osvětluje obrázky s využitím vysoce dynamického rozsahu zobrazení (HDRI) dle jejich prostředí.

Osvětlení prostředí ve V-Ray NEXT pro Rhino

Fyzikální slunce a obloha
Nasimuluje realistické denní světlo. Uživatel si může vybrat dokonce i denní hodinu a lokalitu pro přesné osvětlení.

Fyzikální slunce a obloha ve V-Ray NEXT pro Rhino

Adaptivní kupolové osvětlení
Rychlejší, čištější a přesnější image-based osvětlení, které je nyní 7x rychlejší. Nové adaptivní kupolové osvětlení také odstraňuje potřebu nastavování portálových světel pro interiéry.

Kupolové osvětlení ve V-Ray pro Rhino

Nástroj pro analýzu osvětlení
Nová světelná analýza renderovacích elementů zjednodušuje vizualizaci hodnot reálného osvětlení jakékoliv scény.

Analýza osvětlení ve V-Ray pro Rhino

UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ


Chytrý správce položek
Vytvářejte, upravujte a spravujte všechny Vaše položky včetně světel, materiálů, textur, geometrie a renderovacích elementů z jednoho místa. Všechny položky jsou umístěny v intuitivní struktuře složek.

Správce položek ve V-Ray pro Rhino

Správce souborů
Řiďte všechny soubory Vaší scény z jednoho místa. Nastavte cesty pro soubory, vytvořte si archivy scén a mějte přehled o položkách jako jsou textury, IES soubory nebo proxy objekty.
Správce souborů ve V-Ray NEXT pro Rhino

V-Ray Color Picker
Nový color picker je stejně účinný jako jednoduchý. Zvolte barvy pomocí hodnot v obrazovce sRGB (0-255) nebo renderovacím (0.0 – 1.0) prostoru s barvami.

Color Picker ve V-Ray NEXT pro Rhino

Frame Buffer
Interaktivní náhled V-Ray pro zobrazení historie a dolaďování barev, expozice a dalších nastavení.

Frame Buffer ve V-Ray NEXT pro Rhino

Přesné náhledy v náhledovém okně
Získejte přesný náhled Vašich materiálů v Rhino náhledovým okně s vylepšenými odrazmi, lomy, deformační mapy a další.

Náhledové okno ve V-Ray NEXT pro Rhino

Ještě silnější se skripty
Využijte RhinoScript a Python pro naprogramování V-Ray NEXT tak, aby pro Vás dělal ještě více - například automatický management scén nebo přístup k parametrům, které v uživatelském prostředí nenajdete.

Skripty ve V-Ray NEXT pro Rhino

Univerzální náhled položek
Náhled Vašich materiálů, světel, textur a renderovacích elementů v jednom prohlížeči. Pozorujte, jak změna parametrů ovlivňuje vzhled položek v specifickém izolovaném nastavení.

Univerzální náhled položek<br />
 ve V-Ray pro Rhino

Násobný výběr
Zvolte vícero scén nebo položek knihovny stejně jako filtry nástrojů pro urychlení Vaší práce.

Násobný výběr ve V-Ray pro Rhino

Instancování textur
Mapujte vícero parametrů materiálu stejné výchozí textury pro zjednodušení struktury shaderů a řízení.

Instancování textur ve V-Ray pro Rhino

SNÍMÁNÍ


Realistické snímání
Pracuje jako skutečný fotoaparát či kamera. Je možné nastavit dobu expozice, hloubku ostrosti a další parametry.

Realistická fotografie ve V-Ray NEXT pro Rhino

Virtuální realita je nástroj V-Ray, který umožňuje prohlížení obrázků populárními brýlemi pro 3D zobrazení.

Virtuální realita ve V-Ray NEXT pro Rhino

Interaktivní efekt čoček
Nepřetržitě přidává GPU akcelerovanou záři pro zvýšení fotorealistického dojmu. Dolaďte efekty pro čočky interaktivně v průběhu renderování.

Interaktivní efekt čoček ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Matus Nedecky

Automatická expozice a vyvážení bílé
Získejte pokaždé dokonalou expozici. Díky novým ovladačům snímání pro automatickou expozici a vyvážení bílé bude renderování stejně jednoduché jako stisknutí spouště na fotoaparátu.

Automatická expozice ve V-Ray pro Rhino

MATERIÁLY A TEXTURY


Fyzikální materiály
Vytváří reálně vypadající materiály.

Fyzikální materiály ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Travis Serio

Pokročilé textury
Pro vytvoření realisticky a jedinečně vypadajících materiálů můžete použít libovolné obrázky, nebo využít V-Ray procedurální textury.

Pokročilé povrchové materiály ve V-Ray NEXT pro Rhino

Podpora přirozených materiálů
Renderujte rozšířenou verzí Rhino materiálů bez jejich konvertování do V-Ray shaderů.

Podpora přirozených materiálů ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Robert Juchnevic

V knihovně má V-Ray NEXT k dispozici více než 1000 materiálů, které se vkládají jednoduchým přetažením do cílové pozice.

Knihovna materiálů ve V-Ray NEXT pro Rhino

Kovové materiály
Do V-Ray materiálů přibyla nativní podpora pro kovové odlesky pro větší kompatibilitu s PBR materiály z aplikací jako Substance Designer.

Podpora přirozených materiálů ve V-Ray NEXT pro Rhino

ATMOSFÉRICKÉ A OBJEMOVÉ EFEKTY


Mlha
Přidejte svým scénám hloubku s novými 3D efekty pro mlhu nebo rozptyl světla.

Mlha ve V-Ray NEXT pro Rhino

Díky atmosferickým efektům dostávají animace realistickou atmosféru oblačnosti a mlhy.

Atmosferické efekty ve V-Ray NEXT pro Rhino

Objemové materiály
Realistický rozptyl a prosvítání světla skrze materiály.

Objemové materiály ve V-Ray NEXT pro Rhino
© Flying Architecture

ŘÍZENÍ GEOMETRIE


Proxy objekty
Do projektu můžete vkládat detailní a komplexní objekty jako je tráva, stromy, auta a další jako proxy modely šetřící paměť. Přidávat rovněž můžete předem animované 3D V-Ray proxy objekty.

Proxy objekty ve V-Ray NEXT pro Rhino

Proxy náhledy
Řiďte vzhled V-Ray proxy objektů v Rhino náhledu. Zvolte si z módů Whole mesh, Bounding box, Point, Custom preview nebo nového poly Proxy náhledu.

Proxy náhledy ve V-Ray NEXT pro Rhino

2D deformace
Přidejte rychle detaily povrchům bez nutnosti dalšího modelování s funkcí optimalizovaných 2D deformací - obzvláště vhodné pro architektonické materiály jako cihly nebo kámen.

Deformace ve V-Ray NEXT pro Rhino

V-Ray Fur umožňuje animace realisticky vypadající trávy, textilií a koberců.

V-Ray Fur ve V-Ray 3 pro Rhino

V-Ray Clipper slouží pro tvorbu průřezů a příčných řezů v animacích.

V-Ray Clipper ve V-Ray NEXT pro Rhino

Import a export V-Ray scén
Importujte a renderujte V-Ray scény z jiných aplikací jako 3ds Max, Revit nebo Sketchup nebo sdílejte scény připravené na renderování pomocí souborů V-Ray pro Rhino.

Export scén ve V-Ray NEXT pro Rhino

V-Ray pre Rhino v eshope

Zdroj: www.chaosgroup.com

Wed Nov 25, 2020 12:16:46
Eshop Články SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz