Novinky V-Ray pro Rhino 3.6
Pro nové Rhino 6 vychází kompatibilní verze V-Ray 3.6, která je opět obohacená spoustou zajímavých novinek. Seznamte se s nimi:Výkonnější GPU renderování
Rychlejší a výkonnější GPU renderování s přidanou podporou pro mipmapování, atmosferické vlivy, displacement, podpovrchový přenos světla (SSS), masky / stíny a další.

Hybridní GPU + CPU renderování
V-Ray GPU, který běží na NVIDIA CUDA teď dokáže vytěžit z dostupného hardwaru maximum, včetně souběžného využívání GPU (hlavní procesor) a CPU (grafické procesory).

Adaptivní osvětlení
V scénách s velkým množstvím zdrojů světla můžete díky nové funkci Adaptivní světla zkrátit čas renderování až o 700%!

Instance světla
Světla můžete nyní instancovat a řídit v editoru příslušenství jako jediné světlo.

Zmodernizované uživatelské prostředí
Celé uživatelské prostředí ve V-Ray pro Rhino bylo zaktualizováno a zmodernizováno, aby Vaše práce mohla být intuitivnější a optimálnější.

Správce souborů
Spravujte všechny soubory se scénami z jednoho místa. Nastavte cesty k souborům, vytvořte archivy scén a mějte přehled o příslušenství jako jsou textury, IES soubory a proxy objekty.

V-Ray lapač barev
Nový lapač barev Vám umožní zvolit si hodnotu barev v sRGB (0-255) obrazovce nebo v okně barev pro renderování.

V-Ray import scén
Import a renderování V-Ray scén (.vrscene) z jiných aplikací, jako jsou 3ds Max, Revit a SketchUp.

Mlha
Přidejte svým scénám hloubku s novou realistickou funkcí pro 3D mlhu a efekty rozptylu světla.

Nové mapy textur
Dolaďte vzhled Vašich scén s novými mapami textur pro gradient, teplotou barev a procedurální šum.

2D deformace
Rychle přidejte povrchu extra detaily s využitím nové optimalizované funkce pro 2D deformace. Je to ideální funkce pro architektonické materiály jako jsou cihly nebo kámen.

Animované proxy objekty
Jednoduchým způsobem přidejte předanimované 3D objekty z V-Ray proxy objektů, jako jsou chodící lidé nebo stromy kývající se ve větru.

Proxy náhledy
Zkontrolujte vzhled V-Ray proxy objektů v náhledovém oknu Rhina. Zvolte si možnosti Celá síť, ohraničující schránka, zvláštní náhled, nebo bod v novém Proxy náhledovém módu.

Vylepšené odstraňování šumů
V-Ray odstraňovač šumů je nyní snadněji nastavitelný a je schopný doladit Vaši scénu dokonce i po ukončení renderování.

Animace
V-Ray 3.6 pro Rhino přináší nový, zjednodušený postup pro renderování světelných studií, otáčejících se a přeletových animací.

V-Ray pro Grasshopper
V-Ray pro Grasshopper je nyní rychlejší a jednodušší s nově přednastavenými světly a nastavením materiálů. Objekty z Grasshopperu se můžou renderovat přímo jako součást scény v Rhinu bez baking geometry.
