Novinky V-Ray 6 pro SketchUp
Pokud jste připraveni na tvorbu fotorealistických renderů a animací, V-Ray je připraven také. V-Ray 6 Vám umožní mnohem víc než kdy předtím. Nové výkonné nástroje vytvářejí detailní geometrické vzory nebo nádherné vlastní nastavení oblohy. Vylepšené materiály zvyšují rychlost a realističnost renderování. A cloudová spolupráce a kompatibilita s Enscape spojují týmy jako nikdy předtím.Sjednoťte modelování a rendering
V každé fázi projektu od úvodního návrhu až po jeho finální verzi Vám V-Ray 6 nabízí nástroje, které potřebujete pro vizualizaci a spolupráci na každém kroku.Kompatibilita V-Ray a Encape
Pokud používáte pro SketchUp Enscape, máme pro Vás skvělou zprávu - V-Ray 6 nyní přímo načítá scény z Enscapu včetně materiálů a světel. Můžete navrhovat v reálném čase a renderovat s V-Ray a posunout tak vizualizaci na vyšší úroveň.
Díky této nové kompatibilitě získáte to nejlepší z obou světů - rychlost a jednoduchost Enscapu a sílu a realističnost V-Ray.
Náhled renderů pro kohokoliv, kdekoliv.
Sdílení renderů je snadné díky Chaos Cloud Collaboration. Přímo z náhledového okna můžete nahrávat V-Ray rendery na cloud a prohlížet si je s kýmkoli a odkudkoli. Se spoluprácí na cloudu získáte zpětnou vazbu na jednom místě, takže můžete vidět pokaždé aktuální verzi projektu a rychleji jej odsouhlasit.
Nové účinné nástroje
Změňte složité 3D pracovní postupy na intuitivní navrhování pomocí účinných nástrojů.Procedurální mraky
Nyní můžete přidávat mraky k V-Ray Slunci a obloze! Od polojasna po zataženo - můžete vytvářet takovou oblohu, jakou chcete. Můžete přidat také osvětlení (Volume lighting) a časosběrnou animaci.
V-Ray Enmesh
V-Ray Enmesh je skvělým nástrojem pro tvorbu detailních geometrických vzorů. Je ideální pro textilie, zdi, panely, dlaždice a cokoliv, co potřebuje opakování. V-Ray Enmesh se snadno používá a šetří paměť.
Finite Dome light (Kopulové osvětlení)
V-Ray kopulové osvětlení má nyní novou možnost Finite pro dodání reálných rozměrů. Pomáhá lepší integraci objektů s osvětlením prostředí, do kterého je vkládáte.
Nové a vylepšené materiály
Pro lepší ovládání a realističtější vzhled než kdy předtím.Vzdálenost textur
Vzdálenost textury Vám dává kontrolu nad umístěním a aplikací materiálů v závislosti na jejich vzdálenosti od zvolených objektů. Můžete například přidat štěrk a trávu vedle asfaltového chodníku v závislosti na tom, jak je model vzdálen od silnice.
Vylepšená špína
Nové ovládání pro přidávání špíny a vynechání objektů Vám umožní umístit špínu přesně tam, kde ji chcete mít.
Rozšířené průsvitné materiály
Průsvitné materiály je nyní možné renderovat rychleji díky vylepšenému podpovrchovému přenosu světla ve V-Ray materiálech.
Perleťové materiály
Vytvářejte perleťové materiály jako mýdlové bubliny s novým V-Ray materiálem tenký film.
Přesnější odrazy
S využitím nové metody uchování energie se odrazivé materiály renderují přesněji.
Další funkce a vylepšení
Pozastavení a rekapitulace renderuV jakékoliv chvíli můžete renderování pozastavit a zrekapitulovat jej přímo tam, kde právě skončilo.
Značky položek
Pro lepší organizaci Vašich scén můžete nyní sdružovat položky pomocí záložek v Editoru položek (Asset Editor).
Expandující Cosmos
V-Ray knihovna materiálů je nyní součástí Chaos Cosmos. Všechen obsah, který potřebujete, můžete najít na jednom místě.
ACEScg Color Management
V-Ray nyní podporuje Academy Color Encoding System pro přesné barevné postupy (z Academy of Motion Picture Arts and Science).
Interaktivní světelný zásobník
V-Ray Light Cache globální iluminace je nyní k dispozici pro interaktivní rendering.
Rychlejší export animací
Exportování SketchUp animací pro renderování je nyní 10x rychlejší, než předtím.
Průvodci kompozicí
Využijte populární průvodce v VFB, jako Rule of Thirds a Golden Ratio, nebo vytvořte své vlastní.