Novinky V-Ray 6 pro Rhino
V-Ray 6 Vám umožňuje těžit z účinných nových způsobů spolupráce s kolegy a klienty. Snadno můžete svou práci sdílet a získávat zpětnou vazbu pomocí spolupráce na Chaos Cloudu. S novým V-rayem dodáte fotorealistický rozměr Vaší Enscape scéně. Přidáte vlastní mraky a vytvoříte dech beroucí časosběrná videa s novým systémem procedurální oblohy. Nastavíte komplexnější a realističtější materiály na pár kliknutí. A mnoho dalšího.Nová úroveň spolupráce
Spolupracujte bez omezení s kolegy na různých fázích projektu nebo s klienty na druhé straně zeměkoule.V-Ray a Enscape kompatibilita
Nyní již můžete vzít Vaše Enscape scény renderované v reálném čase do V-Ray fotorealistického renderovacího jádra. 3D modely, nastavení světel a materiály z Enscape jsou plně podporovány ve V-Ray, a tak se Vaše projekty mohou plynule vyvíjet díky snadné spolupráci mezi designery a vizualizačními specialisty.
Spolupráce na Cloudu
Získejte snadným způsobem zpětnou vazbu díky spolupráci na Chaos Cloudu. Sdílejte své návrhy a náhledy přímo z V-Ray Frame Buffer kolegům a klientům kdekoliv na světě.
Zjednodušení pracovních postupů
Změňte pokročilé 3D pracovní postupy na intuitivní navrhování pomocí účinných nástrojů.Procedurální mraky
Oživte Vaši scénu přizpůsobitelnou oblohou. Procedurální mraky V-Ray 6 generuje úsporně na paměť a nabízí Vám možnost vytvářet také časosběrné animace.
V-Ray Enmesh
Přidání vzorů na povrchy pro vytvoření čehokoliv od zdí po textilie bez toho, aniž byste se zapotili.
Finite kupolové světlo
Nová funkce V-Ray Dome Light přidává hloubku a měřítko pozadí Vašich projektů pro image-based osvětlení pozadí.
Pokročilá tvorba materiálů
Přidává novou míru realismu pro Vaše materiály.Vzdálenost textur
Rychle a jednoduše přidává realismus Vašim scénám nastavením vzdálenosti prvků materiálů. Umožní například vymodelovat louži pod okapem, nebo cestičku v trávě.
Rozšířená textura špíny
Získejte více kontroly nad umístěním špíny do Vaší scény přidáním, nebo vynecháním objektů.
Lepší průsvitné materiály
S vylepšeným rozptylem světla v materiálech ve V-Ray můžete rychleji renderovat průsvitné materiály jako je mramor nebo mléčné sklo.
Perleťové materiály
Olejové skvrny, mýdlové bubliny a další perleťové materiály se snadno vytvářejí pomocí nové možnosti tenkého filmu ve V-Ray materiálech.
Přesnější odlesky
V-Ray 6 přináší novou technologii pro uchování energie, díky které jsou kovové a drsné reflektivní materiály zobrazovány věrněji.
Další
Pozastavení renderováníStiskněte pauzu pro pozastavení probíhajícího renderingu v jakékoliv chvíli, kdykoliv potřebujete svůj návrh přehodnotit.
Tagy položek
S novým tag systémem editoru položek je možné seskupovat položky, čímž se usnadní organizace Vaší scény v komplexních projektech.
Všechny položky vevnitř Chaos Cosmu
Integrovali jsme všechny knihovny materiálů s Chaos Cosmem, takže všechny své položky naleznete a spravujete na jednom místě.
ACEScg management barev
S ACEScg systémem kódování barev můžete využít širší paletu barev.
Chytřejší světelné kalkulace v interaktivním modu
S kalkulacemi Light Cache můžete v náhledovém okně vidět ještě lepší výsledky, které se více blíží finálnímu renderu.
Vylepšená podpora Rhino worksession
Renderujte své Rhino worksession s automatickým zpracováním všech referencovaných V-Ray položek.
Sluneční světlo v Grasshopperu
Dosáhněte vyšší přesnosti při osvětlování V-Ray slunečním světlem přizpůsobením slunečního světla nezávisle na obloze.
Mesh light v Grasshopperu
Změňte kterýkoliv objemový objekt na zdroj světla pro vytvoření vlastního osvětlení, které bude sedět Vašemu modelu.