V-Ray 5 pro Maya

Co je nového ve V-Ray 5 pro Maya?
Kompozitní rendery, vestavěné vzorce pro dráhu světla a interaktivní změny osvětlení Vaší scény ve V-Ray náhledovém okně. Náhodné textury pro bezešvé obkládání a získání výrazného nárůstu rychlosti pomocí úplně nového V-Ray Proxy node. V-Ray 5 Vám pomůže ušetřit čas a dá Vašim renderům ještě lepší vzhled na CPU i GPU.



ÚČINNÉ NOVÉ FUNKCE

Jděte za hranici renderování

Light mix
Nyní v jednom renderu můžete vytvořit množství scénářů osvětlení. Změňte barvu a intenzitu světel v reálném čase bez toho, aniž byste návrh museli znovu renderovat. Pokud jste dosáhli požadovaného vzhledu, můžete uložit konkrétní variantu osvětlení, poslat hladiny do počítače a aktualizovat osvětlení Vaší scény.

Light mix ve V-Ray 5 pro Maya

Nový kompozitor
Vytvářejte kompozice Vašich renderů v novém V-Ray náhledovém okně. Nyní včetně kompozitoru založeného na hladinách, který umožňuje kombinování render passů, nastavení blending modů a přizpůsobení barev bez nutnosti využít samostatnou aplikaci.

Kompozitor ve V-Ray 5 pro Maya

Vzorce pro dráhu světla
Pro lepší kontrolu kompozice sestrojte Váš vlastní render pass pomocí vzorců pro dráhu světla. Vzorce je možné kombinovat s boolean operacemi.

Vzorce pro dráhu světla ve V-Ray 5 pro Maya

Nové V-Ray proxy
Nové V-Ray proxy jsou rychlé a lehce ovladatelné. Proxy se nyní ukládají do pozadí při otevírání scény, takže s nimi můžete začít hned pracovat. Navíc nové uspořádání pohledu Vám umožňuje zvolit, skrýt a přiřadit materiály k objektům uvnitř proxy. Můžete dokonce vytvářet pravidla pro jednoduchou modifikaci vícero objektů současně.

V-Ray proxy ve V-Ray 5 pro Maya

PRUDCE ZVYŠTE SVŮJ KREATIVNÍ VÝKON


ACEScg management barev
ACEScg se stal novým standardem profesionální tvorby pro práci s přesnými barvami. Pokud ACEScg zapnete, V-Ray automaticky konvertuje barvy textur, barvy světla, slunce a oblohu a další na správnou barevnou polohu.

ACEScg management barev ve V-Ray 5 pro Maya

Účinný GPU rendering
Přidejte Vašim renderům zrychlení pomocí GPU. V-Ray GPU podporuje všechny nové funkce ve V-Ray 5 jako 2D deformace, OSL textury nebo memory tracking. Pro scény, které jsou příliš velké, byla pro Vaše GPU RAM přidána také podpora pro geometrii mimo jádra.

GPU rendering ve V-Ray 5 pro Maya

Povrchová vrstva
Vytvářejte materiály s reflektivními povrchy v aktualizovaných V-Ray materiálech. Nová povrchová vrstva má jednodušší nastavení a renderuje se rychleji než tradiční směsné materiály.

Povrchová vrstva ve V-Ray 5 pro Maya

Lesk
Vytvářejte měkké textilie jako zamat, satén nebo hedvábí s využitím nové lesklé vrstvy vevnitř vylepšených V-Ray materiálů.

Lesk ve V-Ray 5 pro Maya

Přednastavené materiály
Neplýtvejte časem pro vytváření běžných materiálů s novým přednastavením pro kovy, plasty, sklo a další. Byla přidána také přednastavení pro běžné barvy vlasů jako blond, hnědá a černá.

Přednastavené materiály ve V-Ray 5 pro Maya

Náhodilost textur a barev
Pro realističtější textury a materiály, přidejte pestrost a jemné nedokonalosti pomocí nové mapy VRayUVWRandomizer a vylepšeného VRayMultiSubTex.

Náhodilost textur a barev ve V-Ray 5 pro Maya

Špína a zvětrání
Dejte povrchům zvětralý vzhled. Pomocí vylepšené textury V-Ray Dirt můžete přidat nečistoty do spár a prasklin, vytvořit šmouhy, nebo špínou pokrýt celý povrch.

Špína a zvětrání ve V-Ray 5 pro Maya

Nové slunce a obloha
Rozšířené osvětlení magických chvil - vylepšený model slunce a oblohy nyní dává lepší výsledky při východu slunce a po jeho západu, dokonce i když je slunce již daleko za horizontem.

Slunce a obloha ve V-Ray 5 pro Maya

Vzorkování blue-noise
Blue-noise vytváří méně šumů na stejném množství vzorků. Při analýze renderu hloubka pole a motion blur budou jemnější s menším počtem vzorků.

Vzorkování blue-noise ve V-Ray 5 pro Maya

Zdroj: www.chaosgroup.com


Prohlédněte si také webinář k aktuální verzi V-Ray pro Maya.

Tue May 30, 2023 21:54:03
CAD Zone Články Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi SketchUp

VRay.CADzone.cz