V-Ray pro Maya

V-Ray je celosvětový fenomén v oblasti 3D vizualizací, se kterým se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisnou sadu nástrojů a funkcí.



Funkce nové verze


Nově podpora V-Ray GPU RTX
Zvyšte výkon Vašeho V-Ray GPU s podporou RTX.

Podpora GPU RTX ve V-Ray NEXT pro Maya

Nově Light Cache založená na hashmapě
Využijte výhodu nového, jednoduššího modu Light Cache s vylepšeným výkonem pro animace.

Light Cache ve V-Ray NEXT pro Maya

Nově prach a škábance
Simuluje efekt skutečných čoček nově s procedurálními šrábanci a prachem.

Prach a škrábance ve V-Ray NEXT pro Maya

Nově podpora vzdálených textur na V-Ray GPU
Rychlejší nastavení shaderů a renderovacích efektů pro Vaši scénu založené na geometrii pomocí V-Ray GPU.

Vzdálené textury ve V-Ray NEXT pro Maya

Nově Bercon noise
Populární textura Bercon noise je teď dostupná ve V-Ray pro Maya.

Bercon noise ve V-Ray NEXT pro Maya

Nově záhyby pro V-Ray Subdivision
Rychlejší a paměťově efektivnější záhyby v rozích a vrcholech pomocí V-Ray Subdivision.

Záhyby ve V-Ray NEXT pro Maya


HLAVNÍ FUNKCE


RENDERING

Účinné CPU renderování
Vysoce optimalizované adaptivní sledování paprsků (ray-tracing) pro nejlepší kombinaci rychlosti renderování a vysoké kvality obrázků.

CPU renderování ve V-Ray NEXT pro Maya
© Daniel Kho

Neuvěřitelně rychlé GPU renderování
Získejte další nárůst rychlosti s GPU akcelerovaným zdokonalením vzhledu a finálního renderingu snímků.

GPU renderování ve V-Ray NEXT pro Maya
© Method Studios

Hybridní renderování
V-Ray GPU CUDA nyní renderuje na hlavním procesoru počítače stejně jako na GPU, pro maximální využití všeho dostupného hardware.

Hybridní renderování ve V-Ray NEXT pro Maya


Rendering na pokračování
Zastavte výpočet renderu v jakémkoliv bodu a pokračujte tam, kde jste skončili.

Rendering na pokračování ve V-Ray NEXT pro Maya

Bucket rendering
Přidává podporu pro Cryptomatte renderovací elementy.

Bucket rendering ve V-Ray NEXT pro Maya

Playblast s interaktivním náhledovým oknem
Vytváří vysoce kvalitní před-animace a animační testy pomocí Playblast v interaktivním náhledovém okně.

Playblast ve V-Ray NEXT pro Maya

Rychlejší interaktivní rendering (IPR)
IPR se změněným designem pro rychlejší odezvu a kontinuální aktualizace.

Rychlejší IPR ve V-Ray NEXT pro Maya

Odstraňovač šumů
Automaticky odstraňuje šumy a zkracuje čas renderování až o polovinu.



Odstraňovač šumů s umělou inteligencí v náhledovém okně
NVIDIA AI odstraňovač šumů je nyní možné využít pro interaktivní rendering v náhledovém okně V-Ray.

Odstraňovač šumů v náhledovém okně ve V-Ray NEXT pro Maya

Odstranění chyb v shadingu/Izolace textur
Rychle izoluje vybrané textury a materiály, abyste mohli odstranit chyby v shadingu v IPR.

Izolace textur ve V-Ray NEXT pro Maya

Optimalizace scény
Pro jednodušší optimalizaci Vaší scény můžete využít záznamy o využívání paměti pro textury a objekty.

Optimalizace scény ve V-Ray NEXT pro Maya

Chaos Cloud
Renderujte scény přímo na cloudu pouhým stisknutím tlačítka.

Chaos Cloud ve V-Ray NEXT pro Maya


OSVĚTLENÍ

Adaptivní osvětlení
Rychlý nový algoritmus osvětlení, který zrychlí renderování scén s mnoha světly.

Adaptivní osvětlení ve V-Ray NEXT pro Maya
© Daniel Kho

Přesné nasvícení
Renderujte přirozené, umělé a image-based osvětlení se širokou škálou typů světla, tvarů a ovládání.

Přesné nasvícení ve V-Ray NEXT pro Maya
© Aardman

Globální osvětlení
Vyberte si metodu sledování paprsku nebo hybridního globálního osvětlení pro dokonalé vyvážení kvality a rychlosti.

Globální osvětlení ve V-Ray NEXT pro Maya
© Modeling by Bozhidar-Stoyanov and shaded by Atanas Tudjarov

Adaptivní kupolové osvětlení
Rychlejší, čistější a přesnejší image-based osvětlení prostředí založené na V-Ray Scene Intelligence.

Adaptivní kupolové osvětlení ve V-Ray NEXT pro Maya

MATERIÁLY

Fyzikální materiály
Vytvořte libovolný typ fyzikálního materiálu pomocí vrstvení.

Fyzikální materiály ve V-Ray NEXT pro Maya
© Jean-Michel Bihorel

Unikátní shadery
Zvolte si z kolekce specializovaných nebo účelově vytvořených shaderů pro SSS, kůži, vlasy a další.

Unikátní shadery ve V-Ray NEXT pro Maya
© Ian Spriggs

Povrchové materiály
Univerzální shader s vrstveným SSS a lesklými fresnelovými odlesky - populární pro vytváření kůže.

Povrchové materiály ve V-Ray NEXT pro Maya

MDL materiály
Nyní podporuje NVIDIA univerzální formát Material Definition Language.

MDL materiály ve V-Ray NEXT pro Maya

Podpora knihovny VR-scanů
Kompatibilní s více než 1.000 ultra realistickými naskenovanými materiály.

Scanované materiály ve V-Ray NEXT pro Maya

Fyzikální vlasy
Renderuje realističtěji vypadající vlasy s přesnými odlesky a novými ovladači lesku a třptytu.

Vlasy ve V-Ray NEXT pro Maya
© Ian Spriggs

Kovy
V-Ray materiály mají přidanou podporu pro PBR shadery s ovladači pro kovové odlesky.

Kovy ve V-Ray NEXT pro Maya


TEXTURY

Zaoblené rohy
Generuje perfektně oblé rohy v průběhu renderování bez nutnosti dalšího modelování.

Zaoblené rohy ve V-Ray NEXT pro Maya

Triplanární mapování
Rychle aplikuje bezešvé textury bez UV souřadnic.

Triplanární mapování ve V-Ray NEXT pro Maya

Výkonné textury
Pracuje s texturami z top aplikací MARI, Mudbox a Zbrush.

Výkonné textury ve V-Ray NEXT pro Maya
© Paul Paulino

V-Ray vrstvené textury
Tento účinný nástroj vrství textury s blend mody a individuálními ovladači maskování.

V-Ray vrstvené textury ve V-Ray NEXT pro Maya

Toon shadery
Jednoduše vytváří nerealistické, kreslené a cel-shading efekty.

Toon shadery ve V-Ray NEXT pro Maya


GEOMETRIE


Podpora Alembic
Nyní podporuje Alembic 1.7 a vrstvy pro efektivní práci a aktualizaci dat z Alembicu.

Alembic ve V-Ray NEXT pro Maya

Proxy objekty
Přizpůsobte masivní scény paměťovým možnostem a zkraťte dobu renderování využitím proxy objektů.

Proxy objekty ve V-Ray NEXT pro Maya
Digital Domain © Summit Entertainment

Vlasy a srst
Renderuje realistické vlasy s podporou pro Maya vlasy a srst, XGen, Ornatrix, Shave and a Haircut a Yeti.

Vlasy a srst ve V-Ray NEXT pro Maya
Digital Domain © Disney

OBJEMOVÉ EFEKTY

Objemy
Renderuje optimalizované objemové efekty a importuje Open VDB soubory z Realflow a Houdini.

Objemy ve V-Ray NEXT pro Maya
Mr. X © Sony Pictures

GPU objemový rendering
V-Ray GPU nyní podporuje mimořádně rychlé renderování objemových efektů jako dým, oheň nebo mlha.

GPU objemový rendering ve V-Ray NEXT pro Maya


RENDEROVACÍ ELEMENTY

Renderovací elementy
Vytváří kompletní sadu beaty, utility a matte passes pro absolutní kontrolu kompozice.

Renderovací elementy ve V-Ray NEXT pro Maya
Method Studios © Warner Bros.

Světla jako renderovací elementy
Renderuje jednotlivá světla nebo skupiny světel jako separátní renderovací elementy pro přesné vyladění osvětlení.

Vyladění osvětlení ve V-Ray NEXT pro Maya

Cryptomatte
Automaticky generuje ID mattes s podporou pro průhlednost, hloubku pole a pohybové rozostření.

Cryptomatte ve V-Ray NEXT pro Maya



V-Ray pro Maya v eshopu

Zdroj: www.chaosgroup.com

Thu Oct 01, 2020 08:29:00
CAD Zone Eshop SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz