V-Ray 5 pro Maya

Co je nového ve V-Ray 5 pro Maya?
Kompozitní rendery, vestavěné vzorce pro dráhu světla a interaktivní změny osvětlení Vaší scény ve V-Ray náhledovém okně. Náhodné textury pro bezešvé obkládání a získání výrazného nárůstu rychlosti pomocí úplně nového V-Ray Proxy node. V-Ray 5 Vám pomůže ušetřit čas a dá Vašim renderům ještě lepší vzhled na CPU i GPU.



ÚČINNÉ NOVÉ FUNKCE

Jděte za hranici renderování

Light mix
Nyní v jednom renderu můžete vytvořit množství scénářů osvětlení. Změňte barvu a intenzitu světel v reálném čase bez toho, abyste návrh museli znovu renderovat. Pokud jste dosáhli požadovaný vzhled, můžete uložit konkrétní variant osvětlení, poslat hladiny do počítače a aktualizovat osvětlení Vaší scény.

Light mix ve V-Ray 5 pro Maya

Nový kompozitor
Vytvářejte kompozice Vašich renderů v novém V-Ray náhledovém okně. Nyní včetně kompozitoru založeného na hladinách, který umožňuje kombinování render passů, nastavení blending modů a přizpůsobení barev bez nutnosti využít samostatnou aplikaci.

Kompozitor ve V-Ray 5 pro Maya

Vzorce pro dráhu světla
Pro lepší kontrolu kompozice, sestrojte Váš vlastní render pass pomocí vzorců pro dráhu světla. Vzorce je možné kombinovat s boolean operacemi.

Vzorce pro dráhu světla ve V-Ray 5 pro Maya

Nové V-Ray proxy
Nové V-Ray proxy jsou rychlé a lehce ovladatelné. Proxy se nyní ukládají do pozadí při otevírání scény, takže s nimi můžete začít hned pracovat. Navíc nové uspořádání pohledu Vám umožňuje zvolit, skrýt a připsat materiály k objektům uvnitř proxy. Můžete dokonce vytvářet pravidla pro jednoduchou modifikaci vícero objektů současně.

V-Ray proxy ve V-Ray 5 pro Maya

PRUDCE ZVYŠTE SVŮJ KREATIVNÍ VÝKON


ACEScg management barev
Pro práci s přesnými barvami ACEScg se stal novým standardem profesionální tvorby. Pokud ACEScg zapnete, V-Ray automaticky konvertuje barvy textur, barvy světla, slunce a oblohu a další na správnou barevnou polohu.

ACEScg management barev ve V-Ray 5 pro Maya

Účinný GPU rendering
Přidejte Vašim renderům zrychlení pomocí GPU. V-Ray GPU podporuje všechny nové funkce ve V-Ray 5, jako 2D deformace, OSL textury nebo memory tracking. Pro scény, které jsou příliš velké pro Vaše GPU RAM byla přidáná také podpora pro geometrii mimo jádra.

GPU rendering ve V-Ray 5 pro Maya

Povrchová vrstva
Vytvářejte materiály s reflektivními povrchy v aktualizovaných V-Ray materiálech. Nová povrchová vrstva má jednodušší nastavení a renderuje se rychleji, než tradiční směsné materiály.

Povrchová vrstva ve V-Ray 5 pro Maya

Lesk
Vytvářejte měkké textilie jako zamat, satén nebo hedvábí s využitím nové lesklé vrstvy vevnitř vylepšených V-Ray materiálů.

Lesk ve V-Ray 5 pro Maya

Přednastavené materiály
Neplýtvejte časem pro vytváření běžných materiálů s novým přednastavením pro kovy, plasty, sklo a další. Byla přidána také přednastavení pro běžné barvy vlasů jako blond, hnědá a černá.

Přednastavené materiály ve V-Ray 5 pro Maya

Náhodilost textur a barev
Pro realističtější textury a materiály, přidejte pestrost a jemné nedokonalosti pomocí nové mapy VRayUVWRandomizer a vylepšeného VRayMultiSubTex.

Náhodilost textur a barev ve V-Ray 5 pro Maya

Špína a zvětrání
Dejte povrchům zvětralý vzhled. Pomocí vylepšené textury V-Ray Dirt můžete přidat nečistoty do spár a prasklin, vytvořte šmouhy, nebo špínou pokryjte celý povrch.

Špína a zvětrání ve V-Ray 5 pro Maya

Nové slunce a obloha
Rozšířené osvětlení magických chvil - vylepšený model slunce a oblohy nyní dává lepší výsledky při východu slunce a po jeho západu, dokonce i když je slunce již daleko za horizontem.

Slunce a obloha ve V-Ray 5 pro Maya

Vzorkování blue-noise
Blue-noise vytváří méně šumů na stejném množství vzorků. Při analýze renderu hloubka pole a motion blur budou jemnější s menším počtem vzorků.

Vzorkování blue-noise ve V-Ray 5 pro Maya

Zdroj: www.chaosgroup.com


Prohlédněte si také webinář k aktuální verzi V-Ray pro Maya.

Sat Aug 20, 2022 03:26:43
CAD Zone Články Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi SketchUp

VRay.CADzone.cz