V-Ray pro Maya

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.



Novinky V-Ray NEXT pro Maya


Adaptivní kopulové osvětlení
Rychlejší, čistější a přesnější image-based osvětlení prostředí vytvořené pomocí V-Ray Scene Intelligence.
V-Ray NEXT pro Maya – Adaptivní kopulové světlo

Rychlejší IPR
Přepracovaný interaktivní náhled (IPR) pro rychlejší odezvu a kontinuální aktualizaci obrázků.
V-Ray NEXT pro Maya – Rychlejší interaktivní náhled

Na umělé inteligenci založený odstraňovač šumů v náhledovém okně
NVIDIA AI odstraňovač šumů je nyní dostupný pro interaktivní renderování ve V-Ray náhledovém okně (IPR).
V-Ray NEXT pro Maya – Odstraňovač šumů

Odstraňování chyb stínování / izolování
Pokud je potřeba v náhledovém okně odstranit chyby stínování (shading) na velkých sítích, funkce rychle odizoluje zvolené textury a materiály
V-Ray NEXT pro Maya – Debug shading

Playblast (skice) v náhledovém interaktivním okně (IPR)
Vytváří vysoce kvalitní náčrty a testy animace pomocí Playblastů v náhledovém okně.
V-Ray NEXT pro Maya - Playblast

2x rychlejší GPU renderování
Nová rychlá architektura GPU renderování (na grafické kartě), která nyní podporuje více exkluzivních produkčních funkcí.
V-Ray NEXT pro Maya – Rychlejší GPU renderování

GPU volumetrické renderování
V-Ray GPU nyní podporuje neuvěřitelně rychlé renderování volumetrických efektů, jako jsou dým, oheň nebo mlha.
V-Ray NEXT pro Maya – Volumetrické efekty

GPU bucket rendering (renderování malých bloků obrázku)
Účinnější podpora pro Cryptomatte renderovací elementy.
V-Ray NEXT pro Maya – Bucket renderování

Fyzikálně přesné vlasy
Renderování realističtěji vypadajících vlasů s přesnějšími odblesky a novým ovládáním pro třpyt.
V-Ray NEXT pro Maya – Materiály - vlasy

Metalness
V-Ray materiály mají navíc podporu pro PBR shadery s novým ovládáním kovových odrazů.
V-Ray NEXT pro Maya – Kovové povrchy

Toon stínování
Jednoduchá tvorby nerealistických, kreslených a ploše působících efektů.
V-Ray NEXT pro Maya - Toons

V-Ray vrstvené textury
Účinný nástroj pro tvorbu vrstvených textur se směsnými mody a individuálním ovládáním tvorby masek.
V-Ray NEXT pro Maya – Vrstvené textury

Podpora vrstev pro Alembic
Nyní podpora Alembic 1.7 a vrstev pro účinnou práci a aktualizaci dat z Alembicu.
V-Ray NEXT pro Maya – Alembic support

V-Ray cloud
Nyní možnost vyzkoušet Beta verzi V-Ray cloudu. Renderování scén je možné přímo na cloudu, stačí zmáčknout tlačítko.
V-Ray NEXT pro Maya – V-Ray cloud

Hlavní funkce


Vysoce optimalizované CPU renderování
Vysoce kvalitní renderování, obrázky s vysokým rozlišením a animace s V-Ray adaptivní technologií sledování paprsků (ray tracing). Díky dlouholetému vývoji využívání procesoru počítače (CPU) pro výpočty V-Ray dosáhl vysokého výkonu, přičemž je schopen využívat nejnovější technologie včetně adaptivního ray Macintosh. Dokáže efektivně pracovat na vícejádrových procesorech nebo využívat síťový rendering na více počítačích pro složité výpočty distribuce světla v prostoru, fotorealistických materiálů, nebo virtuálních kamer.
Rychlé GPU renderování ve V-Ray pro Maya
© Daniel Kho

Neuvěřitelně rychlé GPU renderování
Na závěrečné doladění Vašich scén v reálném čase s využitím procesoru GPU. Můžete vytvářet materiály, přidávat kamery a upravovat světla s možností okamžitého náhledu ve viewportu. Po závěrečném doladění se můžete přepnout do produkčního režimu a vypočítat finální scénu v maximální kvalitě.
Optimalizované CPU renderování ve V-Ray pro Maya
© Method Studios

Adaptivní vzorkování založené na rozptylu
Výsledkem je čistější renderování s lepším odstraňováním šumů.
Adaptivní vzorkování ve V-Ray pro Maya

V-Ray denoiser
Automaticky odstraňuje šumy a zkracuje dobu renderování až o polovinu.
V-Ray Denoiser ve V-Ray pro Maya

Globální osvětlení
Vyberte si z několika možností globálního osvětlení – exact, approximate nebo hybrid obou možností.
Globální osvětlení ve V-Ray pro Maya
© Aardman

Přesné osvětlení
Renderuje přirozené nebo umělé osvětlení za využití široké škály zabudovaných typů světel.
Přesné osvětlení ve V-Ray pro Maya
© Daniel Kho

Atmosferické efekty a nově i Hosek sky
Simuluje přirozeně vypadající oblohu s realistickým zamlžením.
Atmosferické efekty ve V-Ray pro Maya

Realistická kamera
Pracuje jako skutečný fotoaparát či kamera. Je možné nastavit dobu expozice, hloubku ostrosti a další.
Realistická fotografie ve V-Ray pro Maya
© Mat Monro

Virtuální realita a speciální kamery
Je možné vytvořit scénu, která se dá prohlížet pomocí populárních brýlí pro virtuální realitu – např. Oculus Rift, HTC Vive nebo Samsung Gear VR.
Virtuální realita ve V-Ray pro Maya
© Hamilton + Kidd

VR knihovna naskenovaných materiálů
Více než 400 naskenovaných materiálů. Importujte a renderujte přímo ve V-Ray.
Knihovna materiálů ve V-Ray pro Maya

Fyzikální materiály
Tvoří materiál k nerozeznání od skutečného na základě mnohonásobného vrstvení – nyní s GTR/GGX stínováním pro skvěle vypadající odlesky.
Fyzikální materiály ve V-Ray pro Maya
© Jean-Michel Bihorel

Efektivní texturování
Pracujte s produkčními texturami z Vašich oblíbených aplikací, jako jsou MARI, Mudbox, Zbrush.
Efektivní texturování ve V-Ray pro Maya
© Paul Paulino

Triplanar Mapping
Rychle aplikuje bezešvé textury na povrchy bez UV map.
Triplanar Mapping ve V-Ray pro Maya

Zakulacené rohy
Dokonale oblé rohy bez nutnosti dalšího modelování
Zakulacené rohy ve V-Ray pro Maya

Proxy objekty
Připraví objekty pro velké scény do paměti a zkracuje čas nutný k renderování s využitím nahraných proxy objektů
Proxy objekty ve V-Ray pro Maya
Digital Domain © Summit Entertainment

Clipper s render-time booleans
Vytváří komplexní sestřihy a sekce s využitím síťových (mesh) objektů.
Clipper ve V-Ray pro Maya

Jedinečné shadery
Pro speciální materiály si vyberte z kolekce shaderů pro konkrétní materiály, jako je podpovrchový přenos světla (SSS), pleť, vlasy a další.
Jedinečné shadery ve V-Ray pro Maya
© Ian Spriggs

Vlasy a srst
Renderuje realistické vlasy efektivně s podporou Maya hair and fur, Xgen, Ornatrix, Shave and a Haircut a Yeti.
Vlasy a srst ve V-Ray pro Maya
Digital Domain © Disney

Volumetrické efekty
Renderuje optimalizované objemové objekty a importuje Open VDB soubory z Realflow a Houdini.
Volumetrické efekty ve V-Ray pro Maya
Mr. X © Sony Pictures

Renderovací prvky
Jde o render snímků do vrstev. Obsahuje kompletní set beauty, utility a matte passes pro úplnou kontrolu kompozice.
Renderovací prvky ve V-Ray pro Maya
Method Studios © Warner Bros.

V-Ray Frame buffer
Interaktivní náhled sleduje historii renderování, dolaďuje barvy a konečný výsledek s managementem barev.
Frame buffer ve V-Ray pro Maya
© Yuki Sugiyama

V-Ray pro Maya v eshopu

Zdroj: www.chaosgroup.com

Sun Sep 22, 2019 04:23:33
CAD Zone Eshop SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz