V-Ray pro Cinema 4D

Mimořádně účinný rendering pro umělce ve 4D



V-Ray pro Cinema 4D teď pracuje se stejnou procesorovou technologií, která se postarala o to, že V-Ray je standardem v oboru vizuálních efektů, vysílání a projektů architektonického designu již téměř dvacet let. Se širokými možnostmi volby osvětlení, stínování a renderovacích nástrojů mají umělci a designeři úplnou kontrolu nad celým tvůrčím procesem.

V-Ray 3 CPU&GPU renderování s neuvěřitelnou rychlostí
Ve V-Ray 3 je zoptimalizováno CPU renderování, což nyní umožňuje renderovat nevídanou rychlostí, přičemž Vám dává k dispozici množství prvků a výkonných nástrojů pro vysoce kvalitní obrázky i animace s vysokým rozlišením. V-Ray nabízí stoprocentně fyzikálně správné metody ray tracingu. Navíc V-Ray nyní nabízí možnost GPU renderování s vysokou rychlostí, které můžete využít pro náhledy a finální úpravy obrázků nebo animací.
CPU&GPU renderování ve V-Ray pro Cinema 4D

Jednoduché použití – nové plně automatizované vzorkování
Jednoduchost je jedním z nejlepších nových prvků. Nové automatizované vzorkování s jeho technologií ray tracingu založené na odlišnostech nabízí úplně jiný způsob práce pro umělce. Eliminuje potřebu nastavovat nebo dolaďovat jakékoliv komplexní nastavení – zvolíte si jenom typ procesoru, renderovací čas a můžete začít. Nové progresivní renderování pro CPU a GPU Vám dává neustálý přehled o průběhu renderování.
Jednoduché použití

Klíčové znaky


Globální osvětlení a přesná světla
V-Ray využívá fyzikálně přesné metody ray tracingu pro precizní výpočty světla a odraženého světla (GI), které pak odpovídá našemu vidění v realitě. Můžete si vybrat z několika možností globálního osvětlení – precise path tracing, approximate nebo hybridní.
Adaptivní světla ve V-Ray pro 3ds Max ve V-Ray pro Cinema 4D

Fyzikální vrstvení BRDF s novými materiály a shadery
V-Ray pro Cinema 4D nabízí reálné mnohovrstvé BRDF pro tvorbu fyzikálně korektních materiálů. BRDF typy materiálů Vám dávají všechny nástroje, které si umělec může přát.
Fyzikální vrstvení BRDF ve V-Ray pro Cinema 4D

Fyzikální kamery – VR (virtuální realita) ready – 360-stupňové stereo kamery
V-Ray kamerový systém funguje jako opravdový kamerový systém a umožní Vám pracovat jako skutečnému fotografovi. Nabízí úplnou kontrolu a umožňuje volbu hloubky ostrosti, nebo pohybové rozostření obrazu. Nové typy VR360 stereo kamer Vám umožní dosáhnout výsledků jako u nejnovějších VR technologií.
Fyzikální kamery ve V-Ray pro Cinema 4D

Neomezené UVs per Shader a triplanární mapování
Nový UV manager přenáší UV kanály do Cinema 4D. To umožňuje využití neomezených UVs pro shader pro úplnou kontrolu nad UV mapováním. Triplanární mapování umožňuje rychlejší tvorbu správných modelů i bez využití UV map.
Triplanární mapování ve V-Ray pro Cinema 4D

Proxy a instancování objektů s využitím nástroje pro randomizaci shaderů a materiálů
Renderujte velké scény s využitím proxy objektů. V-Ray proxy účinně nahradí úpravu celé scény, přičemž se nahrává i v průběhu renderování. Díky náhodným variacím shaderů a materiálů můžete vybírat variace barev a textur z proxy objektů nebo renderovacích instancí.
Proxy objekty ve V-Ray pro Cinema 4D

Nový model oblohy, atmosferické efekty a rychlejší rendering
V-Ray nabízí několik realistických modelů oblohy pro realistické osvětlení vnitřních nebo vnějších scén, včetně Hosekova modelu oblohy s oparem. Volumetrický efekt mlhy se teď renderuje rychleji a využijete jej při tvorbě oblaků, mlhy, řízení množství světla, paprsků atd.
Atmosferické efekty ve V-Ray pro Cinema 4D

Plná renderovací podpora Maxon-u pro vlasy, srst a trávu
V-Ray pro Cinema 4D plně podporuje Maxon hair přes reálnou 3D geometrii s využitím V-Ray procedur pro tvorbu vlasů, které úsporně využívají paměť počítače. V-Ray Hair BRDF nabízí fyzikálně správný shadering vlasů. Podporovány jsou efekty jako vzorky základních barev, barva a průhlednost vlasových kořínků a konečků. Zahrnuje i V-RayFur and V-Ray FastFur.
Vlasy, srst a tráva ve V-Ray pro Cinema 4D

Nový Virtual Frame Buffer (VBF) pro Windows a OSX, kontrola LUT, odstraňovač šumů a čočkové efekty
Vylepšený VFB (interaktivní náhled) nabízí kvalitní nástroje, jako korekce barev, expozice, vyvážení bílé, podporu LUT, historii, V-Ray čočkové efekty a nový V-Ray nástroj pro odstraňování šumů, který výrazně urychluje proces renderování. Je dostupný pro Windows nebo OSX.
Virtual Frame Buffer ve V-Ray pro Cinema 4D

Nový V-Ray Clipper, render time Booleans a Render mask
V-Ray 3 nabízí možnost vytvářet průřezy ve Vašich animacích v reálném čase. Umožní Vám tvorbu průřezů v jakémkoliv útvaru, dokonce v proxy objektech, i řezy v architektonických renderech velkých budov můžete dělat s lehkostí. Využít můžete i uživatelsky definovanou geometrii boolean objektů, které je možné tvořit v průběhu renderování. Každý V-Ray BRDF umožňuje ray tracingové zakulacení pro automatickou tvorbu oblých hran, aby se tak umocnil realizmus zobrazení. Nový nástroj Render mask Vám nabízí různé metody na vymazání libovolné části renderu.
V-Ray Clipper ve V-Ray pro Cinema 4D

CPU & GPU produkční renderování a nové okno IPR náhledu
Funkce produkčního renderování byla v poslední verzi V-Ray obohacena o nové prvky a k dosažení výsledků je nyní potřeba podstatně kratšího času. Mimo velmi rychlého a účinného renderování na hlavním procesoru počítače nyní nabízíme i variantu využití grafického procesoru pro GPU podporované prvky. V novém okně si můžete prohlédnout IPR náhled v CPU nebo GPU režimu. Také VFB čočkové efekty a odstraňovač šumů lépe využívají výkon Vašeho počítače využitím grafického procesoru v procesu renderování, které zkracuje dobu výpočtu.
CPU & GPU produkční renderování ve V-Ray pro Cinema 4D

Nové, rozšířené renderovací prvky, prvky ID pass a volby světla
V-Ray 3 nabízí rozšířenou sadu renderovacích prvků a výběru kanálů object/material ID pro profesionální finální úpravu obrázků. V této nové verzi je taky možnost volby osvětlení jednotlivých vrstev objektů, změny barvy nebo intenzity osvětlení pro finální doladění obrázku, nebo animace.
Renderovací prvky ve V-Ray pro Cinema 4D

V-Ray distribuční rendering a Maxon CMD-line/Team rendering
V-Ray je navržen pro využití distribučními systémy. Nabízí V-Ray distribuční rendering (DR) s DR nody, které jsou zahrnuty již v základní verzi programu. Distribuční rendering využívá centrální i grafický procesor počítače a umožňuje Vám renderovat pouze na nodech bez využití celého počítače.
Navíc podporujeme Maxon Team/CMD line renderování pro obrázky i animace, které zahrnují neomezené množství nodů zdarma!
Distribuční rendering ve V-Ray pro Cinema 4D

V-Ray pro Cinema 4D v eshopu

Zdroj: www.chaosgroup.com

Sun Dec 08, 2019 14:38:00
CAD Zone Eshop SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz