V-Ray 5 pro 3ds Max

V-Ray 5 Vám umožní vytvořit ve Vašem rendereru více, než kdy předtím. Vrstvené rendery a interaktivní úprava nasvícení scén v novém V-Ray Frame Buffer. Rychlé nastavení materiálů s novými předvolbami a více než 500 shaderů k okamžitému použití. V-Ray Vám ušetří čas a ještě vylepší vzhled Vašich renderů na CPU i GPU.



AŽ ZA HRANICE RENDERINGU
Proveďte následné zpracování Vašich projektů ve V-Ray

Ligh mixing ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Light mixing
Objevte možnosti osvětlení interaktivně v reálném čase. Využijte LightMix v novém Frame Buffer pro volné experimentování se změnami světla po ukončení renderování, uložte si různé variace a vyberte si verzi, kterou byste měli rádi ve své scéně.

Light mixing ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Vrstvená kompozice
Nový kompozitor vrstev Vám umožní doladit a dotáhnout Vaše obrázky přímo v novém V-Ray Frame Buffer - bez nutnosti samostatné aplikace pro post-processing.

Vrstvená kompozice ve V-Ray 5 pro 3DS Max

OBJEVTE NEOMEZENOU KREATIVITU
Zoptimalizujte Vaše pracovní postupy.

Manager materiálů
Efektivně vybírejte z knihovny více než 500 renderovacích materiálů včetně kovů, skla, dřeva a dalších.

Manager materiálů ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Materiálové předvolby
Ušetřete čas, který byste potřebovali na vytváření běžných materiálů, díky předvolbám materiálů jako je hliník, chrom, sklo a další. Rovněž byla přidána přednastavení pro většinu barev vlasů.

Materiálové předvolby ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Náhledy na materiály
Na vzorcích nově vytvořených materiálů přesně uvidíte, jak nové materiály vypadají.

Náhledy na materiály ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Vrstvení nátěrů
Přidejte reflektivní vrstvy přímo ve vylepšených V-Ray materiálech, čímž ušetříte čas, který byste potřebovali pro vytvoření materiálu i pro renderování ve srovnání s použitím směsného materiálu.

Vrstvení nátěrů ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Vrstvení lesku
Vytvořte jemnou mikrovláknovou textilii jako zamat, satén nebo hedvábí s novými možnostmi pro lesk ve vylepšených V-Ray materiálech.

Vrstvení lesku ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Náhodnost textur
Přidejte variabilitu Vaší scéně využitím nové VRayUVWRandomizer mapy a rozšířených ovladačů VRayMultiSubTex.

Náhodnost textur ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Rozšířené V-Ray Dirt
Zvětrané části a špínu v prasklinách nyní lehce vytvoříte pomocí rozšírené funkce V-Ray Dirt, kterou je nyní možné využít pro ambient i inner occlusion.

Rozšířené V-Ray Dirt ve V-Ray 5 pro 3DS Max

Nový model slunce a oblohy
Vytvořte subtílnost soumraku, když je slunce za horizontem, pomocí nového modelu slunce a oblohy.

Slunce a obloha ve V-Ray 5 pro 3DS Max

A DALŠÍ

Vzorce pro pohyb světla
Využijte způsob chování světla, ne pouze geometrii, pro vytvoření flexibilních masek pro velmi efektivní tvorbu kompozicí. Vestavěné předvolby usnadní začátek, skriptování umožní maximální kontrolu.

Vzorkování modrého šumu
Dosáhněte lepší distribuci šumů s méně vzorkami.

Přirozená podpora ACESCG
Zvolte si oborový standard ACEScg pro renderování s automatickým přizpůsobením barev pro textury, rozptyl, slunce a oblohu a barvu světla.

Úvodní Out-of-Core
Výchozí out-of-core implementace pro manipulaci s velkými scénami.

Zdroj: www.chaosgroup.com


Wed Apr 21, 2021 06:29:06
CAD Zone Články SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz