V-Ray pro 3ds Max

Fotorealistické vizualizace a animace pro Autodesk 3ds Max.



Novinky verze NEXT


Účinná "inteligentní scéna" - automaticky analyzuje Váš návrh scény pro optimalizaci renderingu - takže získáváte maximální kvalitu za kratší čas. Využívá se u Adaptivního Dome Light a Automatické expozice kamery.
 Inteligentní scéna ve V-Ray pro 3ds Max

Adaptivní Dome Light - rychlejší, čistější a přesnější osvětlení prostředí. Beží až 7x rychleji, než předtím!
 Adaptivní Dome Light ve V-Ray pro 3ds Max

Focení zaměř a zmáčkni - perfektní rendery se tvoří stejně jednoduše jako se snímají fotografie s fotoaparátem – díky nové funkci automatické expozice a vyladění bílé.
Focení ve V-Ray pro 3ds Max

2x rychlejší GPU rendering - rychlá nová architektura GPU renderingu s podporou pro další oblíbené produkty
Rychlý GPU rendering ve V-Ray pro 3ds Max

GPU rendering dýmu, ohně a mlhy - nyní nepřehlédnutelně rychlejší rendering volumetrických efektů jako jsou dým, oheň nebo mlha.
Volumetrické efekty ve V-Ray pro 3ds Max

NVIDIA AI Denoiser - nepřetržité odstraňování šumů v průběhu renderování. Založené na technologii AI (umělou inteligencí) akcelerovaného odstraňování šumů od NVIDIA
NVIDIA denoiser ve V-Ray pro 3ds Max

Analýza osvětlení - přesné měření úrovně osvětlení ve Vaší scéně s využitím nových nástrojů pro analyzování osvětlení.
Analýza osvětlení ve V-Ray pro 3ds Max

Realistické vlasy - renderujte realističtěji vypadající vlasy s přesnými odblesky a řízením barvy melaninu.
Realistické vlasy ve V-Ray pro 3ds Max

Změna materiálů - aplikujte několik materiálů na ten samý objekt a zvolte si jeden z nich v průběhu renderování.
Změna materiálů ve V-Ray pro 3ds Max

Plugin pro materiál a texturu - nahrá jakoukoliv texturu nebo materiál, který je dostupný ve V-Ray Standalone a použije je k renderování ve V-Ray Next
Plugin pro materiál a texturu ve V-Ray pro 3ds Max

Odstranění šumů v Render Elements - odstranění individuálních render elementů pro přidanou kontrolu kompozice. Podporuje animace.
Odstranění šumů v Render Elements ve V-Ray pro 3ds Max

Práce ve vrstvách s Alembic - podporuje Alembic 1.7 a vrstvy pro účinné zacházení a aktualizaci dat z Alembicu
Alembic ve V-Ray pro 3ds Max

Nové V-Ray SDK - díky optimalizaci SDK získal V-Ray vyšší rychlost a flexibilitu
SDK ve V-Ray pro 3ds Max

Rady a tipy - nyní jsou lokalizovány do vícero jazyků – Japonštiny, Korejštiny, Ruštiny, Italštiny, Portugalčiny a Španělštiny
Rady a tipy ve V-Ray pro 3ds Max

Cloud - ready - nový nástroj, který kontroluje, jestli je Vaše scéna připravena pro renderování na cloudu s Linuxem a V-Ray Standalone.
 Cloud – ready ve V-Ray pro 3ds Max

Kovy - V-Ray materiály s přidanou podporou pro PBR shadery s novými ovladači pro kovové odlesky
Kovy ve V-Ray pro 3ds Max

Hlavní funkce


Vysoce optimalizované CPU renderování
Vysoce kvalitní renderování, obrázky s vysokým rozlišením a animace s V-Ray adaptivní technologií sledování paprsků (ray tracing). V-Ray využívá fyzikálně přesné metody pro výpočet fotorealistického znázornění záření, materiálů a kamer. V-Ray je schopen optimálně využívat jádra grafických procesorů několika počítačů pro získání maximální rychlosti renderování.
 CPU renderování ve V-Ray pro 3ds Max
© Thomas Feiner

Neuvěřitelně rychlé GPU renderování
Pro závěrečné doladění Vašich scén v reálném čase s využitím procesoru GPU. Tvorba materiálů, volba fotografického režimu a přizpůsobení světel probíhají interaktivně ve viewportu. Přepněte se do Produkčního modu, když jste připraveni renderovat hotový obrázek.
GPU renderování ve V-Ray pro 3ds Max
© Dabarti Studio

Adaptivní vzorkování založené na rozptylu
Výsledkem je čistější renderování s lepším odstraněním šumů.
Adaptivní vzorkování ve V-Ray pro 3ds Max

Automatické vzorkování
Ušetřete čas s automatickým vzorkováním světel a materiálů.
Automatické vzorkování ve V-Ray pro 3ds Max

Globální osvětlení
Vyberte si z několika možností globálního osvětlení – exact, approximate nebo hybrid obou možností.
Globální osvětlení ve V-Ray pro 3ds Max
© Blackhaus

V-Ray denoiser
Automaticky odstraňuje šumy a zkracuje čas renderování až o polovinu.
Adaptivní světla ve V-Ray pro 3ds Max

Přesné osvětlení
Renderuje přirozené nebo umělé osvětlení za využití široké škály zabudovaných typů světel.
V-Ray denoiser ve V-Ray pro 3ds Max
© Forge & Morrow

Nový model pro oblohu a atmosférické efekty
Simuluje přirozeně vypadající oblohu s reální atmosférickou hloubkou.
Atmosférické efekty ve V-Ray pro 3ds Max

Realistické kamery
Pracuje jako skutečný fotoaparát či kamera. Je možné nastavit dobu expozice, hloubku ostrosti a další parametry.
Realistické kamery ve V-Ray pro 3ds Max
© Tonic CGI

Virtuální realita a speciální kamery
Zažijte svůj projekt ve virtuální realitě. Vytvořte projekt, který si následně prohlédnete populárními brýlemi pro virtuální realitu nebo sférickým typem kamery.
Virtuální realita ve V-Ray pro 3ds Max
© Alexander Razgonyaev

VR knihovna naskenovaných materiálů
Více než 400 naskenovaných materiálů. Importujte a renderujte přímo ve V-Ray.
Knihovna materiálů ve V-Ray pro 3ds Max

Fyzikální materiály
Vytvořte libovolný materiál. Od vícevrstvové malby na auto po přesný podpovrchový rozptyl světla – můžete vytvořit jakýkoliv materiál, který chcete.
Fyzikální materiály ve V-Ray pro 3ds Max
© Studio Aiko

Efektivní texturování
Pracujte s produkčními texturami z Vašich oblíbených aplikací, jako jsou MARI, Mudbox či Zbrush.
Efektivní texturování ve V-Ray pro 3ds Max
© Alessandro Bandinelli

Triplanar Mapping
Rychle aplikuje bezešvé textury na povrchy bez UV map.
Triplanar Mapping ve V-Ray pro 3ds Max

Zakulacené rohy
Dokonale oblé rohy bez nutnosti dalšího modelování.
Zakulacené rohy ve V-Ray pro 3ds Max

Speciální geometrie
Vytváří jedinečnou geometrii jako nekonečné pláně, metakoule, isopovrchy, částice a výseky objektů s výsledkem v průběhu renderování.
Speciální geometrie ve V-Ray pro 3ds Max
© Thomas Deffet

Dynamická geometrie
Renderování velkých scén s využitím proxy objektů. V-Ray proxy objekty efektivně nahradí komplexní geometrii celé scény v průběhu renderování.
Dynamická geometrie ve V-Ray pro 3ds Max
© Den Brooks

Vlasy a srst
Renderuje realistické vlasy efektivně a bez blikání. V-Ray obsahuje srst, odstíny vlasů a podporuje 3DS Max Hair&Fur, Hair Farm a Ornatrix.
Vlasy a srst ve V-Ray pro 3ds Max
© NKI

Volumetrické efekty
Renderuje mlhu, dým a atmosférické efekty, které správně reagují na osvětlení. Vnáší objem do grid caches od Houdini, FumeFX a PhoenixFD.
Volumetrické efekty ve V-Ray pro 3ds Max
© Federico Ciavarella

Renderovací prvky
37 unikátních beauty, utility a matte passes prvků Vám dává více kontroly při kompozici Vašich renderovaných obrázků.
Renderovací prvky ve V-Ray pro 3ds Max
Pixomondo © Paramount Pictures

V-Ray Frame buffer
Vyhodnoťte, zanalyzujte a dodatečně zpracujte Vaše rendery přímo ve V-Ray interaktivním náhledu. Můžete si být jistí tím, že náhled bude odpovídat konečnému výsledku.
V-Ray Frame buffer ve V-Ray pro 3ds Max
© Tendril

V-Ray pro 3ds Max/Viz v eshopu

Zdroj: www.chaosgroup.com

Sun Dec 08, 2019 13:51:30
CAD Zone Eshop SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

VRay.CADzone.cz